آزمایشگاه بتن و سنگدانه دانشگاه آزاد مرودشت افنتاح شد
آزمایشگاه بتن و سنگدانه دانشگاه آزاد مرودشت افنتاح شد

  با حضور مدیر کل استاندارد فارس،  به مناسبت روز جهانی تایید صلاحیت آزمایشگاه بتن و سنگدانه دانشگاه آزاد مرودشت افنتاح شد. به گزارش پگاه خبر، رزمجو به مناسبت روز جهانی تایید صلاحیت و در حاشیه افتتاح آزمایشگاه بتن و سنگدانه دانشگاه آزاد مرودشت ابراز داشت: مرکز ملی تایید صلاحیت ایران به عنوان تنها مرجع […]

 

با حضور مدیر کل استاندارد فارس،  به مناسبت روز جهانی تایید صلاحیت آزمایشگاه بتن و سنگدانه دانشگاه آزاد مرودشت افنتاح شد.

به گزارش پگاه خبر، رزمجو به مناسبت روز جهانی تایید صلاحیت و در حاشیه افتتاح آزمایشگاه بتن و سنگدانه دانشگاه آزاد مرودشت ابراز داشت: مرکز ملی تایید صلاحیت ایران به عنوان تنها مرجع اعتباردهی در کشور وظیفه تایید صلاحیت آزمایشگاه ها را بر عهده دارد.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت به عنوان اولین واحد دانشگاهی در سطح استان فارس است که موفق شده است گواهینامه ISO/IEC17025 را در زمینه بتن و سنگدانه دریافت نمایند.

مدیر کل استاندارد فارس اظهار داشت: با توجه به دریافت گواهی نامه مذکور نتایج این آزمایشگاه از نظر سازمان ملی استاندارد ایران معتبر می باشد و این آزمایشگاه مرجعی است که اولویت اول آزمون بر روی بتن و سنگدانه را داراست.

رزمجو در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر دانشگاه ها را متناسب با نسل سوم و چهارم ارزیابی می‌کنند و بحث سودآوری دانشگاه در قبال فناوری و انتقال دانش بسیار مهم است و این واحد دانشگاهی می تواند در زمینه درآمدزایی غیر شهری در این عرصه فعالیت کند.

وی یادآور شد: بحث تایید صلاحیت بتن و سنگدانه از اهمیت بالایی برخوردار است و ارتباط مستقیم با ایمنی مردم دارد و در این زمینه اداره کل استاندارد استان فارس نهایت همکاری را با این واحد دانشگاهی خواهد داشت

انتهای پیام/

زرین کلاه