کشف ۴۱۴ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس داراب و البرز
کشف ۴۱۴ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس داراب و البرز

  فرمانده انتظامی استان از کشف ۴۱۴ کیلوگرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی در عملیات مشترک پلیس داراب و البرز خبر داد. به گزارش پگاه خبر، سردار  رهام‌بخش حبیبی اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان “نظرآباد” از توابع استان البرز با اقدامات فنی […]

 

فرمانده انتظامی استان از کشف ۴۱۴ کیلوگرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی در عملیات مشترک پلیس داراب و البرز خبر داد.
به گزارش پگاه خبر، سردار  رهام‌بخش حبیبی اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان “نظرآباد” از توابع استان البرز با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی در منزل خود در یکی از روستاهای شهرستان داراب اقدام به دپو مواد مخدر کرده است که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان داراب پس از هماهنگی با مرجع قضائی و ۴۸ ساعت تعقیب و مراقبت، با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی به منزل قاچاقچی اعزام و در بازرسی از آن مکان ۴۱۴ کیلوگرم تریاک را کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه در این خصوص یک قاچاقچی حرفه‌‎ای دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، گفت: اقدامات سوداگران مرگ در این استان از چشمان تیزبین پلیس دور نخواهد ماند و کارکنان ما با آنان بدون اغماض برخورد قانونی می‌کند.

انتهای پیام/