دیدار یگان اداره حفاظت محیط زیست با امام جمعه اقلید
دیدار یگان اداره حفاظت محیط زیست با امام جمعه اقلید

  همزمان با هفته محیط زیست،  رییس اداره محیط زیست اقلید به همراه اعضای یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان با حجت الاسلام مجید گشول دره سیبی امام جمعه اقلید دیدار کردند. به گزارش پگاه خبر، علی بخش نجاتی در این دیدار با تقدیر از حمایت و همراهی امام جمعه این شهرستان برخی از شاخص […]

 

همزمان با هفته محیط زیست،  رییس اداره محیط زیست اقلید به همراه اعضای یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان با حجت الاسلام مجید گشول دره سیبی امام جمعه اقلید دیدار کردند.
به گزارش پگاه خبر، علی بخش نجاتی در این دیدار با تقدیر از حمایت و همراهی امام جمعه این شهرستان برخی از شاخص های مهم شهرستان اقلید در حوزه محیط زیست را برشمرد و اظهار داشت: تداوم خشکسالی و آسیب هایی که به مناطق محیط زیست وارد می شود ، فعالیت شکارچیان متخلف و آتش سوزی ها از جمله تهدیدات در حوزه محیط زیست این شهرستان است.
وی با بیان اینکه ائمه جمعه و جماعات نقش مهمی در جهاد تبیین و اطلاع رسانی از آموزه های محیط زیست دارند از امام جمعه اقلید خواست تا چون همیشه یار و مددکار محیط زیست باشند و در نشست ها و مناسبت های مختلف اهمیت حفاظت از محیط زیست را یاد آور شوند.
رییس اداره محیط زیست اقلید همچنین هفته محیط زیست را فرصتی برای تبیین جایگاه محیط زیست در توسعه پایدار دانست و افزود: هفته محیط زیست سال ۱۴۰۲ با شعار محوری” نهضت ملی کاهش آلودگی های پلاستیکی” در سراسر کشور نامگذاری شده است ، پیش از این شعار روز جهانی محیط زیست ۲۰۲۳، ” راه حل ها برای آلودگی پلاستیک” نامگذاری شده بود.
امام جمعه شهرستان اقلید هم در ادامه با تقدیر از مسوولان محیط زیست در این شهرستان با یاد آوری آیات قرانی و احادیث فروانی که در خصوص حفظ محیط زیست و اهمیت منابع محیط زیست وجود دارد خواستار تنویر افکار عمومی و آموزس محیط زیست به طبقات مختلف اجتماع شد.
حجت الاسلام مجید گشول دره سیبی همچنین خواستار رفع مشکلات محیط زیست خصوصا تامین نیروی محیط بان توسط دولت در این شهرستان شد و افزود: محیط بانان در صف مقدم حفاظت از عرصه های محیط زیست قرار دارند و در تلاشی شبانه روزی برای حفظ اقلیم و طبیعت زحمت می کشند.
در پایان این دیدار از محیط بانان اداره محیط زیست اقلید و دوستداران طبیعت تجلیل شد و با اعطای لوح سپاس قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/

زرین‌کلاه