بازدید مدیرعامل صنایع دریایی شهید صفایی از دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس
بازدید مدیرعامل صنایع دریایی شهید صفایی از دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس

مدیرعامل صنایع دریایی شهید صفایی و هئیت همراه از دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس بازدید و با دکتر ترک‌زاده ریاست دانشگاه دیدار و گفتگو کردند. به گزارش پگاه خبر، در راستای منویات مقام معظم رهبری(امام خامنه‌ای “مدظله‌العالی”) در زمینه رشد تولید و به منظور توسعه تعاملات محیطی و ارتباط با صنعت؛ دانشگاه فنی و […]

مدیرعامل صنایع دریایی شهید صفایی و هئیت همراه از دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس بازدید و با دکتر ترک‌زاده ریاست دانشگاه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پگاه خبر، در راستای منویات مقام معظم رهبری(امام خامنه‌ای “مدظله‌العالی”) در زمینه رشد تولید و به منظور توسعه تعاملات محیطی و ارتباط با صنعت؛ دانشگاه فنی و حرفه‌ای، با دعوت دکتر ترک‌زاده رئیس واحد استانی فارس، دکتر رجبی مدیرعامل صنایع دریایی شهید صفایی و هیئت همراه از دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید باهنر شیراز بازدید به عمل آوردند و با ظرفیت‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس آشنا شدند.

دکتر ترک‌زاده از دانشگاه فنی و حرفه‌ای و قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود آن را در راستای همکاری فی‌مابین معرفی نمودند و در ادامه طی بازدید میدانی توضیحات تکمیلی توسط معاونین، اساتید و کارشناسان بخش‌های تخصصی دانشگاه به بازدیدکنندگان ارائه گردید.

در جلسه جمع‌بندی پس از بازدید، دکتر رجبی مدیرعامل صنایع دریایی شهید صفایی با ابراز شگفتی از ظرفیت‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس، ضمن پیشنهاد برخی پروژه‌های مشترک خواهان آغاز و توسعه سریع همکاری‌های فی‌مابین شدند.

در پایان این دیدار، کارگروه مشترکی برای بررسی و پیگیری این مهم تشکیل و معرفی شد.

انتهای پیام/