ایام، ایام انتخابات و وکالت مردم به افراد است برای دفاع از احکام اسلام
ایام، ایام انتخابات و وکالت مردم به افراد است برای دفاع از احکام اسلام

به گزارش روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس ، سلیمان مهدوی دبیر این ستاد  در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سپیدان گفت: ایام، ایام انتخابات و وکالت مردم به افراد است برای دفاع از احکام اسلام. سلیمان مهدوی با یادی از شهید بزرگوار آیت […]

به گزارش روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس ، سلیمان مهدوی دبیر این ستاد  در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سپیدان گفت: ایام، ایام انتخابات و وکالت مردم به افراد است برای دفاع از احکام اسلام. سلیمان مهدوی با یادی از شهید بزرگوار آیت اله مدرس گفت: انشاالله ایشان نمادی باشند برای انتخاب مردم و معیاری باشند برای شناخت کاندیدهای اصلح.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس افزود: خدا را شاکریم در زمانی عمر ما قرار گرفت که یک حکومت مقتدر شیعه حاکم است که بتواند فقه شیعه را گسترش دهند و جهانی کنند. که شاید بتوانیم برای زودتر ظهور کردن آقا امام زمان (عج) قدمی برداریم.

سلیمان مهدوی ادامه داد: رمز موفقیت در امر به معروف و نهی از منکر شجاعت است. در گفتن باید شجاع باشیم و بگوییم. در همه مواقع باید طلب لطف خدا در نیت سخن ما باشد تا تاثیر گذار باشد. وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر عمومیت دارد در تمام مسائل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و هر چیزی که شما فکرش بکنید باید امر به معروف و نهی از منکر نظر و دخالت داشته باشد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تشریح کرد: ماموریت ستاد امر به معروف و نهی از منکر محدود نیست. این ستاد کار اجرایی در خیابان ندارد چون ستاد امر به معروف و نهی از منکر احیاء کننده و مروج فریضتین است، کار اجرا با مردم است. وی افزود: ستاد امر به معروف و نهی از منکر، ستاد احیا است و ما برای احیاء امر به معروف و نهی از منکر باید پیگیری کنیم، باید قانون را در تمامی امور مطالبه کرد. وی خاطر نشان کرد : ما نباید در جامعه سلیقه ای رفتار کنیم چون قانون مسیر و آیین نامه و دستور العمل را برای ما مشخص کرده است و کارها باید یر اساس آن انجام شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس در آخر گفت: یکی از وظایف اصلی این ستاد، این است که از مسئولین مطالبه گری داشته باشد. اگر در اداره ای قانون اجرا نشود، عدم اجرای قانون منکر است. حداقل تذکر، بعد از عدم تاثیر تذکر، گزارش به دستگاه قضایی و سازمان بازرسی کشور است.