ظرفیت های حساب ۱۰۰ امام (ره) در استان فارس نباید مغفول بماند
ظرفیت های حساب ۱۰۰ امام (ره) در استان فارس نباید مغفول بماند

مدیر حساب ۱۰۰ امام (ره) در استان فارس با بیان اینکه ظرفیت های حساب ۱۰۰ امام (ره) در استان فارس نباید مغفول بماند گفت: متاسفانه در بیشتر شهرستان های استان فارس خیرین و نیکوکاران و آحاد مردم شناخت کاملی از این حساب و اهداف آن ندارند. به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس ، […]

مدیر حساب ۱۰۰ امام (ره) در استان فارس با بیان اینکه ظرفیت های حساب ۱۰۰ امام (ره) در استان فارس نباید مغفول بماند گفت: متاسفانه در بیشتر شهرستان های استان فارس خیرین و نیکوکاران و آحاد مردم شناخت کاملی از این حساب و اهداف آن ندارند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس ، مهدی رنجبر با بیان اهداف کلی حساب ۱۰۰ امام راحل و چگونگی فعالیت آن در استان فارس افزود: هدف امام خمینی (ره) از افتتاح حساب ۱۰۰ ، تهیه مسکن برای مستضعفین بوده است و از این طریق برای این قشر در زمان حیات ایشان و پس از آن مسکن مناسب تهیه شده است ، استان فارس ظرفیت هایی در شهرستان های مختلف دارد که می توان در این راستا از آن بهره گیری کرد.
مدیر حساب ۱۰۰ امام راحل (ره) در استان فارس ابراز داشت: خیرین و نیکوکاران استان فارس در سال گذشته در مجموع حدود ۲۰ میلیارد تومان کمک غیر نقدی و ۵۰۰ میلیون تومان کمک نقدی به حساب ۱۰۰ کرده اند در حالیکه ۳۱ شهرستان استان فارس دهها برابر این میزان ظرفیت برای کمک به نیازمندان دارد.
وی ادامه داد: سیاست‌های کلی حساب ۱۰۰ برای تامین مسکن نیازمندان در استان فارس به وسیله هیات امناء بررسی و تصمیم گیری می شود اما بر اساس یک قانون کلی حساب ۱۰۰ امام (ره) معادل هر گونه کمک نقدی که خیرین برای خانه دار شدن نیازمندان به حساب کنند، حساب ۱۰۰ هم به همان میزان به محرومان جامعه کمک می‌کند.

انتهای پیام/