راهپیمایی روز جهانی قدس نشان حمایت امت مسلمان،  از مردم مظلوم فلسطین است
راهپیمایی روز جهانی قدس نشان حمایت امت مسلمان،  از مردم مظلوم فلسطین است

رئیس شورای هماهنگی تبلبغات اسلامی فارس گفت:راهپیمایی روز جهانی قدس روز مقابله مستضعفین با مستکبرین و نشان حمایت از مردم مظلوم فلسطین است که در این روز به همه قدرت ها هشدار داده می شود اسلام دیگر تحت سیطره استکبار نیست. به گزارش پگاه خبر،حجت الاسلام حسین ملک مکان امروز در نشست خبری ابراز داشت: […]

رئیس شورای هماهنگی تبلبغات اسلامی فارس گفت:راهپیمایی روز جهانی قدس روز مقابله مستضعفین با مستکبرین و نشان حمایت از مردم مظلوم فلسطین است که در این روز به همه قدرت ها هشدار داده می شود اسلام دیگر تحت سیطره استکبار نیست.
به گزارش پگاه خبر،حجت الاسلام حسین ملک مکان امروز در نشست خبری ابراز داشت: راهپیمایی روز جهانی قدس در روز ۲۵فروردین ماه برگزار میشود.
وی ادامه داد: آخرین جمعه ماه رمضان روز قدس بوده و امسال به دلیل اینکه جمعه آخر رمضان مصادف با سی رمضان است و احتمال اینکه ماه در شب روز اول اردیبهشت که روز سی ام هست، دیده شود، وجود دارد و عید فطر اعلام شود به این دلیل روز قدس در روز ۲۵ فروردین ماه برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با بیان این موضوع که امیدواریم بزودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی باشیم، اظهار داشت: امت مسلمان از موضوع فلسطین صرف نظر نمیکند.
حجت الاسلام ملک مکان به مسیرهای راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و بیان داشت: راهپیمایی روز جهانی قدس در ۸۰ نقطه شهری استان فارس برگزار میشود.
وی ادامه داد: مسیر مراسم به سمت مصلی های نماز جمعه خواهد بود و در شیراز هم این مراسم روز جمعه ساعت ۱۰ صبح از چهارراه ۱۵ خرداد – خیابان لطفعلی خان زند – چهارراه پیروزی و خیابان نهم دی ماه برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به اینکه سردار سید یحیی رحیم صفوی، مشاور عالی مقام معظم رهبری سخنران مراسم شهر شیراز خواهد بود، گفت: مراسم و سخنرانی به صورت زنده از شبکه فارس پخش می شود.

انتهای پیام/زرین کلاه