حفظ و صیانت از درختان خط قرمز ماست
حفظ و صیانت از درختان خط قرمز ماست

استاندار فارس با اشاره به حفظ و صیانت از درختان و فضای سبز گفت:حفاظت از درختان و فضای سبز جز وظایف همه ماست و در این راه باقطع کنندگان درختان و پوشش های جنگلی قاطعانه برخورد خواهیم کرد. به گزارش پگاه خبر، محمد هادی ایمانیه در مراسم کاشت نهال به مناسبت هفته منابع طبیعی به […]

استاندار فارس با اشاره به حفظ و صیانت از درختان و فضای سبز گفت:حفاظت از درختان و فضای سبز جز وظایف همه ماست و در این راه باقطع کنندگان درختان و پوشش های جنگلی قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

به گزارش پگاه خبر، محمد هادی ایمانیه در مراسم کاشت نهال به مناسبت هفته منابع طبیعی به طرح کاشت یک میلیارد درخت در کشور اشاره کرد و ابراز داشت: طرح کاشت یک میلیارد درخت طی چهار سال آینده در کشور اجرایی شده که بر اساس جمعیت پنج میلیونی استان، سهم فارس ۶۰ میلیون نهال است که با همت متولیان این امر تحقق خواهد یافت.

استاندار فارس اضافه کرد: درختان و گیاهان بر کاهش آلودگی هوا خصوصا در کلانشهرهای کشور تاثیر بسزایی دارد.
وی ادامه داد: کلنگ زنی طرح کمربند سبز شیراز با عرض ۵۵ متری در اطراف شهر راهکار موثری در این راستاست که در آینده ای نزدیک افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

در این مراسم آیینی همسر سردار شهید عبداله اسکندری از مدافعان حرم و تعدادی از مدیران استانی و شهری در بوستان مادر شیراز حضور داشتند.