فصل نوین توسعه در سطح منطقه دو شیراز آغاز شده است
فصل نوین توسعه در سطح منطقه دو شیراز آغاز شده است

تشریح اقدامات گسترده شهرداری شیراز در منطقه ۲ و رشد چشمگیر توسعه شهری توسط دکتر تولایی

محمد تولایی شهردار منطقه ۲شیراز : فصل نوین توسعه آغاز شده استتولایی شهردار
⭕️ روند اداری و  اجرایی پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری منطقه ۲ تا سقف ۹۵درصد در حال اجرا است.
بجای حواشی فقط خدمت میکنیم.
پذیرای پیشنهادات و انتقادات هستیم.

???? شهردار منطقه ۲ شیراز در گفتگو با خبرنگاران گفت:  تلاش بی وقفه و شبانه روزی کارکنان زحمتکش شهرداری منطقه دو و پیمانکاران بخش خصوصی، و پیشرفت پروژه های عمرانی و خدمت رسانی تا سقف  ۹۵درصد مایه افتخار و مباهات در امر خدمت رسانی به مردم در سطح منطقه دو شیراز است.

????وی افزود کسب مقام برتر در حوزه های عمرانی و خدمات رسانی  از سوی منطقه ۲ شهرداری شیراز در بین مناطق کلان شهر شیراز ، فصل نوینی در توسعه و رونق بخشی به مناطق کمتر برخوردار و نیاز به ارتقاء کیفیت زندگی شهر شیراز، در راستای تحقق عدالت اجتماعی و جامه عمل پوشاندن به  شعار های شورای شهر شیراز برای خدمت به مردم آغاز شده است.

وی گفت در طول سال گذشته تا کنون تلاش گردیده است ضمن توجه به زیباسازی و افزایش سطح رضایتمندی ساکنین و شهروندان محترم منطقه ۲ شیراز به این موضوع به صورت ویژه توجه شده و مبلمان شهری منطقه دو در ایام نوروز با زیبایی و آراستگی بیشتر پذیرای مهمانان نوروزی خواهد بود.

دکتر تولایی که بعنوان جوان ترین شهردار مناطق شیراز ایده های مختلفی را در راستای افزایش درآمد پایدار در شهرداری اجرا کرده است افزود: تیم جوان و انقلابی منطقه ۲با بهره گیری از مشاوران مجرب و همدلی بین کارکنان و پیمانکاران در تلاش است تا حلاوت و شیرینی خدمت به شهروندان شریف شیراز را عرضه نماید.

????وی افزود: محدوده منطقه ۲از فرودگاه شیراز تا چهارراه مشیر و بخشهای اصلی بلوار رحمت را تحت پوشش دارد که با حضور مستمر و ارتباط مستقیم با اهالی و ساکنین منطقه سعی بر رفع مشکلات به ویژه در زمینه آسفالت ،زیبا سازی ،صدور پروانه ساخت در کمترین زمان ممکن و مساعدت در ایجاد بستر مناسب مشارکت مردمی در طرحها از  الویت های اصلی است.

دکتر تولایی با اشاره به افزایش قیمت مسکن و رونق ساخت و ساز در سطح منطقه دو گفت :رشد و توسعه در این بخش و حضور سرمایه گذاران در زمینه ساخت پروژه های مسکونی به دلیل بسترسازی مناسب و نگاه صحیح مدیریتی به مناسب سازی محیط شهری است .در این مقوله ضمن رد نگاه بالاشهر و پایین شهر معتقدیم که رشد متوازن شهر و توجه به رفاه و آسایش شهروندان می تواند موجبات رضایت شهروندان و کسب رضای الهی باشد.

این دانش آموخته رشته شهرسازی افزود : نسل نوین مدیریت در خدمات شهری منطقه دو  و جلب مشارکت شهروندان می تواند الگوی مناسبی برای اجرا در سایر مناطق شهری و‌کلان شهرها باشد که در همین زمینه آمادگی داریم مدلهای عمل جهادی و انقلابی در خدمت رسانی به مردم را به صورت کارگاهی منتقل نماییم.

????وی گفت تعداد ۴۵ پروژه عمرانی و ۵۳ پروژه محیط زیست، خدمات شهری و تاسیسات شهری ،توجه به ایام الله و مناسبت‌های مذهبی و انقلابی ،یادواره های شهدا در قالب برنامه آبروی محله و تاکید بر موضوع مسجد محوری در امر فرهنگی از افتخارات شهرداری منطقه است.

وی در بخش دیگری از گفتگوی خود  گفت  در موضوع تحقق بودجه، شهرداری منطقه ۲شیراز با ۱۲۰درصد رشد منطقه برتر شیراز است و امیدواریم در ماه‌های آتی این رقم  تا ۳۰درصد افزایش یافته و رقم ۱۵۰درصد  بودجه محقق گردد.

????شهردار  منطقه۲ با اشاره به  اعیاد شعبانیه و بخصوص  نیمه شعبان، فرارسیدن نوروز و همچنین ماه  مبارک رمضان ماه مهمانی خدا،  تلاش‌ خواهد شد چهره شهر شیراز بعنوان سومین حرم اهل بیت (ع) در معرض مسافران قرار گیرد و در همین راستا تدابیر لازم برای پذیرایی از مهمانان نوروزی و تنظیف مساجد نیز در نظر گرفته شده است.