مسجد محوری را باید در راس همه امور قرار دهیم
مسجد محوری را باید در راس همه امور قرار دهیم

در مراسم بزرگداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی مساجد که با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه مسجد محوری را باید در راس همه امور قرار دهیم، گفت: <span;>در کلانشهر شیراز، استانداری،شهرداری و فرمانداری پای کار مسجد محوری آمده‌اند وباید مسئله مسجد محوری […]

در مراسم بزرگداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی مساجد که با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه مسجد محوری را باید در راس همه امور قرار دهیم، گفت: <span;>در کلانشهر شیراز، استانداری،شهرداری و فرمانداری پای کار مسجد محوری آمده‌اند وباید مسئله مسجد محوری را جدی بگیریم و شبانه روز برای تحقق آن تلاش کنیم.
لطف اله دژکام با اشاره به اینکه مسایل امروز یک جنگ سیاسی نیست، اضافه کرد: امروزنگوییم که برخی مسائل تنها یک دعوای سیاسی است، چرا که در برخی موضوعات مستقیم با دین جنگ می‌کنند.
امام جمعه شیراز ادامه داد: <span;>جهاد فرهنگی، جهاد اقتصادی و جهاد امنیتی در ابعاد مختلف جنگ ترکیبی دستی بر کار است که بچه‌های مردم را مسموم می‌کند و آن را به خودمان نسبت میدهند،  نمی‌شود که دست روی دست بگذاریم و وارد میدان نشویم.
وی ابراز داشت: هدف اصلی همه ما دفاع از کیان اسلامیت است که با کاریکاتور به شخص پیامبر حمله میکنند و باید غیرت دینی را به میدان بیاوریم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری فارس در ادامه این مراسم با بیان اینکه مساجد خاستگاه انقلاب اسلامی بوده‌ و به گفته امام راحل، ما انقلاب کردیم تا مساجد حفظ شوند، گفت:<span;>روحانیون باید انجام فعالیت‌های تبلیغی، امور فرهنگی مرتبط با نوجوانان و جوانان را در مساجد فراهم‌کنند تا بتوانیم جوانان را از مسایل امروزی در امان نگه داریم.

حجت الاسلام حسین امیدی ادامه داد: مساجد در کاهش اسیب ها نقش جدی و اساسی دارند و انقدر نقششان مهم است که <span;>بیش از ۲۸ بار نام مسجد در قرآن کریم ذکر شده است.

وی افزود: مساجد نقطه تحول و زمینه ساز ظهور امام عصر (عج) هستند و میتوان فرصتهای بسباری برای برگزاری فعالیتهای مختلف فرهنگی و هنری در این‌مکان ایجاد کرد.

انتهای پیام

خبرنگار


صدیقه زرین کلاه