اجرای طرح تشدید برخورد با خرده فروشان و جمع آوری معتادان متجاهردر شیراز
اجرای طرح تشدید برخورد با خرده فروشان و جمع آوری معتادان متجاهردر شیراز

فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۹۶ خرده فروش و جمع‌آوری ۲۵۷ معتاد متجاهر در شهرستان شیراز خبر داد.به گزارش پگاه خبر، سردار رهام بخش حبیبی ابراز داشت: با توجه به ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز با همکاری سایر عوامل انتظامی نسبت به اجرای طرح تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان […]

انتظامی فارس

فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۹۶ خرده فروش و
جمع‌آوری ۲۵۷ معتاد متجاهر در شهرستان شیراز خبر داد.
به گزارش پگاه خبر، سردار رهام بخش حبیبی ابراز داشت: با توجه به ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز با همکاری سایر عوامل انتظامی نسبت به اجرای طرح تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر طی ۴۸ ساعت گذشته در سطح شهر شیراز اقدام کردند.
وی ادامه داد: طی ۱۱ ماهه اول سال جاری ۷۷ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان فارس منهدم و نزدیک به ۴۴ تن انواع مواد مخدر نیز کشف شده است.
فرمانده نیروی انتظامی فارس با اشاره به اجرای موفق طرح اظهار داشت: در نتیجه اجرای این طرح،  ۹۶ خرده فروش  مواد مخدر دستگیر و ۲۵۷ معتاد متجاهر نیز جمع آوری و به مرکز ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر تحویل داده شد.
حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود، بیان کرد: طی ۱۱ ماهه اول سال جاری ۷۷ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان فارس منهدم و نزدیک به ۴۴ تن انواع مواد مخدر نیز کشف شده است.
این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن‌ماه ۱۲ هزار و ۵۶ متهم در سطح استان در ارتباط با جرائم مواد مخدر دستگیر شده‌اند، گفت: در این خصوص یک هزار و ۷۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز توقیف و روانه پارکینگ شده‌اند.
وی خاطر نشان کرد: پاسخگویی به دغدغه مردم عزیز را اولویت کاری خود می دانیم و به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد تا عده ای افراد فرصت طلب و سودجو امنیت و آرامش  مردم  را مختل نمایند.
پگاه خبر