پرونده عاملان شهادت طلبه بسیجی و تصادف عمدی با مأموران در اغتشاشات شب گذشته به صورت ویژه رسیدگی می شود
پرونده عاملان شهادت طلبه بسیجی و تصادف عمدی با مأموران در اغتشاشات شب گذشته به صورت ویژه رسیدگی می شود

رئیس کل دادگستری استان فارس از تشکیل پرونده قضایی و رسیدگی ویژه به اتهام عاملین شهادت طلبه بسیجی ، برخورد با مسببین مصدومیت تعدادی از نیروهای انتظامی و همچنین عامل ایجاد تصادف عمدی شب گذشته با مأموران در شیراز خبر داد. حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی در تشریح این حوادث در شیراز که […]

رئیس کل دادگستری استان فارس از تشکیل پرونده قضایی و رسیدگی ویژه به اتهام عاملین شهادت طلبه بسیجی ، برخورد با مسببین مصدومیت تعدادی از نیروهای انتظامی و همچنین عامل ایجاد تصادف عمدی شب گذشته با مأموران در شیراز خبر داد.
حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی در تشریح این حوادث در شیراز که منجر به شهادت طلبه بسیجی و همچنین مجروح شدن تعدادی از نیروهای انتظامی شد گفت: پس از ایجاد مزاحمت تعداد محدودی از اغتشاشگران در شیراز و مختل کردن تردد خودروهای عبوری، نیروهای انتظامی با حضور در صحنه اقدام به رفع مزاحمت این افراد کردند.
وی با بیان اینکه در ادامه اغتشاشگران اقدام به پرتاب اشیاء سنگین از جمله سنگ ، آجر و کوکتل موتولوف به سمت مأمورین کردند گفت: در پی این واقعه علاوه بر مجروحیت و مصدومیت تعدادی از مأمورین، شهید محمد مؤیدی از نیروهای طلبه بسیجی با اصابت کوکتل متولوف از ناحیه سر به شدت مجروح گردید که پس از انتقال به بیمارستان و علی رغم تلاش پزشکان به فیض شهادت نائل گردید.
این مقام ارشد قضایی استان ضمن تسلیت و اظهار همدردی با خانواده این شهید بزرگوار گفت: عوامل دخیل و سایر اغتشاشگران حاضر در صحنه شناسایی و تعدادی نیز بازداشت شده اند و تحقیق در خصوص پرونده با حساسیت و به صورت ویژه انجام خواهد شد.
رئیس شورای قضایی استان فارس همچنین از دستگیری راننده یک دستگاه وانت که عصر دیروز اقدام به ایجاد تصادف عمدی با مأموران موتور سوار نیروی انتظامی کرده بود خبر داد و افزود: این متهم نیز پس از این حادثه از محل متواری شده بود که امروز توسط نیروهای انتظامی بازداشت و در اختیار مقام قضایی گرفت.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز شب گذشته با اعلام خبر شهادت طلبه بسیجی از حضور سریع تیم قضایی در صحنه وقوع جنایت خبر داد و تصریح کرد: عوامل آشوبگر و لیدر های دخیل در حوادث دیشب شناسایی شده اند .
سید مصطفی بحرینی گفت: رسیدگی به اتهام مباشرین و مسببین وقوع حوادث و عوامل اغتشاشات شب گذشته در سریع ترین زمان ممکن در دستور کار دادسرای شیراز قرار دارد.