چهارمین همایش گام دومی های جهاد تبیین در شیراز برگزار می‌شود
چهارمین همایش گام دومی های جهاد تبیین در شیراز برگزار می‌شود

به گزارش پگاه خبر و به نقل از کانون بسیج رسانه سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز، صادق زارع مهذبیه چهارشنبه ۱۸ آبان ماه با اعلام این خبر بیان کرد: این همایش روز شنبه ۲۱ آبان ماه در شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) با سخنرانی نماینده ولی فقیه در فارس و دکتر غضنفری، جانشین معاون سیاسی […]

به گزارش پگاه خبر و به نقل از کانون بسیج رسانه سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز، صادق زارع مهذبیه چهارشنبه ۱۸ آبان ماه با اعلام این خبر بیان کرد: این همایش روز شنبه ۲۱ آبان ماه در شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) با سخنرانی نماینده ولی فقیه در فارس و دکتر غضنفری، جانشین معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

او ادامه داد: تاکنون سه همایش در قالب پیش همایش برای آماده سازی و اجرا  در خردادماه و تیرماه و مرداد ماه سال جاری برگزار شده است.

دبیر برگزاری چهارمین همایش نخبگانی ” گام دومی‌های جهاد تبیین” خاطرنشان کرد: در این همایش  افراد تاثیر گذار، فعالین رسانه‌ای و سیاسی  و صاحب تریبون دعوت به عمل آمده است.

زارع مهذبیه ادامه داد: از مهم ترین اهداف این برنامه بالابردن سطح سواد سیاسی و بصیرتی در سطح عموم جامعه است که حلقه وصل با آحاد اقشار بسیج در جامعه نخبگان ، اساتید، مبلغان فرهنگی و هادیان سیاسی هستند و از این عزیزان خواسته شده در اسرع وقت اهم گفتمان و سیاست‌های برگزاری این همایش را در سطح جامعه باز نشر داده و عملی کنند.

او عنوان کرد: از دیگر برنامه‌ها در این همایش نخبگانی مراسم گرامیداشت شهدای حمله تروریستی به حرم شاهچراغ(ع) و تجلیل از جوانان تاثیر گذار در امر جهاد تبیین هم چنین استفاده از تجربیات و  نظرات  افراد فعال و نخبه در  عرصه جهاد تبیین است.

به گفته معاون سیاسی سپاه ثارالله شیراز، هم چنین ارائه عرصه‌های ۲۴گانه جهاد تبیین در برهه زمان کنونی و شیوه بیان صحیح وقایع و اتفاقات در سطح جامعه اصلی ترین سیاست اجرای این همایش گفتمان سازی تفکر امامین انقلاب در به بین افراد تاثیر گذار در سطح جامعه است.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

چهارمین