توهین آشکارشبکه وابسته به عربستان سعودی به عاشوراوامام حسین(ع)
توهین آشکارشبکه وابسته به عربستان سعودی به عاشوراوامام حسین(ع)

به گزارش پگاه خبر؛شبکه سعودی ایران اینترنشنال در توهینی آشکار به اعتقادات مذهبی مردم ایران، واقعه کربلا و شهادت امام حسین(ع) و حضرت علی‌اصغر را دعوای خانوادگی دانسته و از واژه مزخرف برای اهانت استفاده کرد! این شبکه که در هفته‌های گذشته تعارف را در دفاع از اغتشاشات و آشوب‌های داخل کشور کنار گذاشت و […]

به گزارش پگاه خبر؛شبکه سعودی ایران اینترنشنال در توهینی آشکار به اعتقادات مذهبی مردم ایران، واقعه کربلا و شهادت امام حسین(ع) و حضرت علی‌اصغر را دعوای خانوادگی دانسته و از واژه مزخرف برای اهانت استفاده کرد!

این شبکه که در هفته‌های گذشته تعارف را در دفاع از اغتشاشات و آشوب‌های داخل کشور کنار گذاشت و با دعوت از چهره‌های تجزیه‌طلب و تروریست، تریبون آنها شد، حالا تعارف را در مسائل اعتقادی و مذهبی نیز کنار گذاشته و رسماً به باورهای مردم توهین می‌کند.

صبح امروز نیز فایلی صوتی از مجری شبکه بی‌بی‌سی منتشر شد که به نحو بی‌پرده‌ای از هدف تکه تکه و تجزیه شدن ایران سخن می‌گفت و تاکید میکرد که هدف پشت پرده آشوب طلبی‌ها نه دموکراسی، بلکه تجزیه ایران است!

شبکه‌های فارسی‌زبان در روزهای گذشته، با هرچه رادیکال‌تر کردن فضا برای گرم نگه داشتن آتش اغتشاشات، ماهیت واقعی خود در عناد با تمامیت ارضی و باورهای مردم ایران را افشا کردند.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

توهین