مسائل اراضی اوقافی در نقاط مختلف شیرازموردبررسی قرار گرفت
مسائل اراضی اوقافی در نقاط مختلف شیرازموردبررسی قرار گرفت

در نشست مشترک مدیریت شهری شیراز، اوقاف، اسناد و دادگستری فارس، مسائل اراضی اوقافی در نقاط مختلف شیراز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش پگاه خبر؛نشست مشترک مدیریت شهری شیراز، اوقاف، اسناد و دادگستری فارس پیرامون به‌روزرسانی اطلاعات مالکین املاک امروز، ۱۵ آبان در شهرداری شیراز تشکیل شد.

در این جلسه که محمدحسن‌ اسدی شهردار شیراز، مهدی طاهری رئیس، مهدی نصیری عضو هیات رئیسه و سید ابراهیم حسینی و غلامعلی ترابی رؤسای کمیسیون‌های برنامه و بودجه، امور حقوقی و املاک و شهرسازی و معماری و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران کل و معاونین دستگاه‌های اداره کل اوقاف و امورخیریه، دادگستری و سازمان اسناد و املاک فارس و شهرداری شیراز حضور داشتند، بر روی مسائلی که در مقوله اراضی اوقافی در ماده ۱۰۱ قانون شهرداری‌ها وجود دارد، تبادل نظر شد.

ضرورت رفع مسائل اراضی اوقافی در نقاط مختلف کلان‌شهر شیراز و همدلی و هم‌افزایی با یکدیگر در جهت غلبه بر این مسائل در راستای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان و مبادرت به حل دیگر اولویت‌هایی که در فصل مشترک کاری مدیریت شهری و مدیران و نمایندگان نهادها و دستگاه‌های مدعو وجود دارد، از مهم‌ترین موارد پرداخته شده در جلسه بود. همچنین در این جلسه با بررسی تفاهم‌نامه‌های قبلی، بر تشکیل کارگروه مشترکی در این زمینه تاکید شد.

محمدحسن اسدی، شهردار شیراز در این نشست مشترک بر تعامل میان دستگاه‌های اجرایی جهت پیشرفت این کلان‌شهر تاکید و تصریح کرد: این همکاری زمینه‌ساز گره‌گشایی از بسیاری موانع بر سر راه توسعه است.

وی با بیان اینکه این تعامل منجر به خدمات‌رسانی بهینه به شهروندان خواهد شد، افزود: مدیریت شهری شیراز برای حل مسئله اراضی اوقافی اهتمام لازم را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

مسائل اراضی