داعش و دولت تروریست آمریکا تاوان ترورها و صحنه‌گردانی‌های یک ماه اخیر را بسیار سنگین پرداخت خواهند کرد
داعش و دولت تروریست آمریکا تاوان ترورها و صحنه‌گردانی‌های یک ماه اخیر را بسیار سنگین پرداخت خواهند کرد

وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَمیعًا وَلا تَفَرَّقوا/همه با هم به ریسمان الهی چنگ بزنید و پراکنده نشوید/داعش و دولت تروریست آمریکا تاوان ترورها و صحنه‌گردانی‌های یک ماه اخیر را بسیار سنگین پرداخت خواهند کرد

روزهای پایانی ایام اربعین حسینی و حماسه پرشکوه پیاده‌روی اربعین سید و سالار شهیدان، و دقیقاً یک روز قبل از سالروز اربعین ابا عبدالله الحسین (علیه السلام)، یعنی ۲۵ شهریور بود که دشمن زبون، مستأصل، و درمانده از مقابله و تحریم ایران، در یک سناریوی دقیق و برنامه‌ریزی شده، جان شیرین فردی به نام مهسا امینی را بعنوان نقطه آغاز عملیات گسترده آشوب و براندازی در سطح کشور ملعبه خود قرار داد و پس از آن، با سوءاستفاده از شرایط سخت معیشتی، مردم را به خیابان‌ها کشاند تا در مقابل خدمتگذاران امنیتی خود، بایستند و با هدایت لیدرهای آموزش دیده دست به خرابکاری بزنند.

در این مسیر با بهره‌گیری از احساسات و حساسیت جایگاه زن در جامعه اسلامی-ایرانی، موضوع حجاب و کشف حجاب را به قول قدیمی‌ها، به مثابه کاه کهنه به باد دادند تا از درصد بالای اشتعال سریع این کُنش اجتماعی و تعیین کننده، برای به آتش کشیدن آرامش و ثبات جامعه کمک بگیرند.

البته این مقدمه‌ی هدف کلان و شوم آنها در ناامن کردن ایران اسلامی تا رسیدن و اجرای یک عملیات تروریستی با ابعاد بسیار بزرگ‌ و تأثیرگذار در داخل خاک کشورمان بود.

در این میان، اما ضعف هوشیاری شبکه امنیتی کشور به عمق سناریوی خطرناک دشمنان، در برابر توطئه‌های احتمالی کلان، همچون حادثه تأسف‌بار حرم مطهر حضرت احمدابن موسی الکاظم( شاه‌ِچراغ) و عدم برخورد قاطع، بدون‌ اغماض و عبرت‌آموز با آشوبگران، سبب شد تا در طول مدت دو ماهه ، حافظان امنیت و همچنین ۱۳ تن از زائرین سومین حرم اهل‌بیت (علیهم السلام) قربانی شوند و خانواده‌های ایشان داغدار و یتیم شود.

نام #مهسا امینی، که، بعنوان رمز این عملیات بزرگ و وسیع، در طی مدت دو ماه اخیر به تناوب برجسته می‌شد تا انگیزه و احساسات لیدرها و به خصوص جوانان فریب خورده، بعنوان پیاده نظام و سیاهی لشکر دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران، (بعنوان نقطه ضعف و آستانه غیرت و تعصب مردم محجوب و متین کشورمان) تقویت شود.

مضافاً اینکه کتک زدن، سربریدن و به شهادت رساندن نیروهای بسیجی و انتظامی در خیابان‌های شهرهایمان و انتشار عکس‌ها و خبرهای آن در رسانه‌های فردی و فضای مجازی، فضای رُعب و وحشت را در جامعه تزریق نموده و مردم را متأثر کرد.
در این بین دشمن خود را یک قدم به جلو، و فضای امنیتی کشور را برای اجرای یک عملیات تروریستی و البته قابل پیش‌بینی مساعد دید، تا با بکارگیری یک تیم ۷ نفره و محوریت یک فرد مسلح، در سومین حرم اهل‌بیت (علیهم السلام) فاجعه‌ای خون‌بار و بزرگ را رقم‌بزند و بلافاصله داعش بعنوان کارگردان اصلی، مسئولیت این جنایت تروریستی را بر عهده بگیرد و جامعه ایران و جهان را در شوکی بزرگ فرو برود.

اما گرچه ضایعه سنگینی رخ‌ داد، این همه ماجرا نیست!!
در شاخص‌ترین موضع‌گیری نسبت به حادثه حرم مطهر حضرت شاهِ‌چراغ ابتدا امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده ولایت‌مدار و انقلابی ارتش قهرمان جمهوری اسلامی در یادداشتی با قلمی که از روح بلند معنوی و در عین حال، اقتدار مدیریتی نشأت گرفته بود، روح استوار و پیکر نحیف #آرتین را التیام داد و سپس، فرمانده مقتدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خاتمه مراسم تشییع پیکر شهدای حرم، خطاب به خوک‌صفتان خونخوار استکبار جهانی و در رأس آنها، دولت تروریست آمریکا اعلام کرد، ماهواره‌ها امروز ببینند؛ آمریکا و رژیم صهیونیستی ببینند، این چهره واقعی شیراز است، وی به حامیان و همراهان پشت صحنه این جنایت هشدار داد که به سزای اعمال ننگین خود خواهند رسید.

بنابراین عوامل و گردانندگان بستر ناهنجاری‌های دو ماه اخیر بدانند که اولاً اینجا ایران حاج قاسم سلیمانی است! نه مصر و لیبی، عربستان، کویت، امارات و…، و رهبری دارد حکیم، بصیر، انقلابی، هوشیار، مدیر و مدبر، که جوانانش همچون شهید آرمان علی‌وردی، طلبه ۲۱ ساله اخلاق‌مدار، در آن ذوب می‌شوند و جان شیرینشان را فدا می‌کنند اما کلامی به رهبرش جسارت نمی‌کند!!!

ثانیاً همانگونه که در یادداشت ۶ مهر ماه اشاره نمودم، دشمنان نباید رأفت و خویشتن‌داری نیروهای مسلح و دستگاه امنیتی کشور را فراموش کرده و از آن سوءاستفاده کنند!!
مرور عملیات‌های انتقام در عین‌الاسد، لیله القدر در دیرالزور، مقرهای حزب کومله و تجزیه طلب در اقلیم شمال عراق، و… را توصیه می‌کنم تا بدانند که بزودی درهم کوبیده خواهند شد.

حجت‌اله بهمنی
فعال اجتماعی و دبیرکل تشکل مردمی، جهادی و مطالبه‌گری نجات
انتهای پیام/

داعش