فارس با سه تیم در لیگ برتر هندبال  کشور حضور می یابد
فارس با سه تیم در لیگ برتر هندبال  کشور حضور می یابد

به گزارش پگاه خبر؛نایب رییس هیات هندبال فارس گفت : تیم های بانوان و آقایان شهید شاملی کازرون و تیم بانوان شهید چمران لارستان سه تیم شرکت کننده  از فارس در مسابقات لیگ برتر هندبال کشور هستند. مریم تهرانی افزود: با  پیگیری های مسعود راستی مدیر عامل باشگاه شهید چمران لارستان، هیات هندبال استان فارس […]

به گزارش پگاه خبر؛نایب رییس هیات هندبال فارس گفت : تیم های بانوان و آقایان شهید شاملی کازرون و تیم بانوان شهید چمران لارستان سه تیم شرکت کننده  از فارس در مسابقات لیگ برتر هندبال کشور هستند.

مریم تهرانی افزود: با  پیگیری های مسعود راستی مدیر عامل باشگاه شهید چمران لارستان، هیات هندبال استان فارس و حمایت های علیرضا پاکدل رییس فدراسیون،تیم بانوان شهید چمران لارستان بار دیگر در لیگ برتر کشور شرکت خواهد کرد.

لارستان از شهرهای هندبال خیز  کشور است
وی اضافه کرد: لارستان از شهرهای هندبال خیز کشور است  که کارنامه درخشانی در هندبال کشور و مسابقات بین المللی دارد.

نایب رییس هیات هندبال فارس ادامه داد: قهرمانی در لیگ برتر بانوان کشور، قهرمانی در مسابقات غرب آسیا و حضور در جام باشگاه های آسیا از افتخارات این باشگاه است ضمن اینکه باشگاه شهید چمران  علاوه بر تیم داری در لیگ برتر بانوان ایران در لیگ دسته یک هندبال آقایان کشور هم یک تیم دارد.

تهرانی اظهار امیدواری  کرد : با حمایت استاندار فارس و مدیر کل ورزش و جوانان فارس شاهد درخشش تیم های فارس در مسابقات مختلف کشوری باشیم.

هندبال فارس طی تاریخ شکل گیری این رشته به عنوان یک قطب در کشور محسوب می شد که هم در بخش بانوان و هم در آقایان ملی پوشان زیادی داشته است.

این استان در رده باشگاهی هم تیم های موفقی در لیگ برتر داشته  که می توان به تیم های بانوان و آقایان شهید شاملی کازرون و  شهید چمران لارستان اشاره کرد.

تیم های شهید شاملی کازرون و شهید چمران لارستان در کارنامه خود قهرمانی کشور را دارا هستند و به عنوان نماینده ایران هم در جام باشگاه ها حضور یافته اند.

انتهای پیام/سمیه یگانه

فارس با