رقابت۳هزار و۵۶۷ داوطب تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نورشهرهای فارس
رقابت۳هزار و۵۶۷ داوطب تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نورشهرهای فارس

۳هزار و ۵۶۷ داوطلب آزمون کارشناسی ارشد فراگیردانشگاه پیام نور امروز در شیراز،فسا،کازرون و لارستان به رقابت پرداختند. رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس درحاشیه بازدید از حوزه امتحانی شیراز، گفت:در بیستمین دوره آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دراستان فارس ۲هزار و ۵۳۳ نفر در شیراز ، ۵۰۵ نفر در فسا،۲۹۳ نفر در کازرون و ۲۳۶نفر […]

۳هزار و ۵۶۷ داوطلب آزمون کارشناسی ارشد فراگیردانشگاه پیام نور امروز در شیراز،فسا،کازرون و لارستان به رقابت پرداختند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس درحاشیه بازدید از حوزه امتحانی شیراز، گفت:در بیستمین دوره آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دراستان فارس ۲هزار و ۵۳۳ نفر در شیراز ، ۵۰۵ نفر در فسا،۲۹۳ نفر در کازرون و ۲۳۶نفر درلارستان شرکت نمودند که از این تعداد ۵۵ درصد شرکت کنندگان خانم ها و ۴۵ درصد را آقایان تشکیل میدهند.

دکتر محمد حسن صیف با بیان اینکه نتایج این آزمون در هفته اول بهمن ماه اعلام خواهد شد، خاطرنشان کرد: پذیرفته شدگان از نیمسال دوم سال جاری در دانشگاه پیام نور مشغول به تحصیل خواهند شد.

وی به برخی از تسهیلات دانشگاه پیام نور برای پذیرفته شدگان نیز اشاره کرد و یادآور شد: دانشجویان پیام نور علاوه برامکان انتخاب دانشگاه شهر سکونت خود به عنوان محل ازمونهای پایان ترم، از وام شهریه قرض الحسنه نیز برخوردار خواهند بود.

رئیس دانشگاه پیام نوراستان ، برگزاری کلاسهای الکترونیکی و آزمون های میان ترم آنلاین را یکی دیگر از خدماتی عنوان کرد که دانشگاه پیام نور به دانشجویان مقطع ارشد خود ارائه می نماید.