موفقیت شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در جشنواره برترین های پژوهشی فارس
موفقیت شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در جشنواره برترین های پژوهشی فارس

شرکت توزیع نیروی برق استان فارس برای پنجمین سال متوالی در جشنواره برترین های هفته پژوهش موفق به کسب عنوان پژوهشگر برتر شد. مدیر دفتر تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با اعلام این خبر گفت: امسال هفته پژوهش و فناوری از ۱۶ تا ۲۰ آذر ماه ۹۸ با شعار «پژوهش اثربخش، فناوری ارزش […]

شرکت توزیع نیروی برق استان فارس برای پنجمین سال متوالی در جشنواره برترین های هفته پژوهش موفق به کسب عنوان پژوهشگر برتر شد. مدیر دفتر تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با اعلام این خبر گفت: امسال هفته پژوهش و فناوری از ۱۶ تا ۲۰ آذر ماه ۹۸ با شعار «پژوهش اثربخش، فناوری ارزش آفرین، رونق تولید» برگزار و از برترین‌های پژوهش فارس تقدیر به عمل آمد.

فضل اله تیماس ادامه داد: شرکت توزیع نیروی برق استان فارس همچون سال های گذشته با ارسال رزومه و مستندات همکاران واجد شرایط شامل مقالات، تالیفات و سایر منابع پژوهشی و در نهایت داوری های انجام شده توانست در لیست پژوهشگران برتر استان قرار گیرد. وی در ادامه به برخی از فعالیت های برجسته انجام شده در بخش تحقیقات شرکت اشاره کرد و بیان داشت: وجود بیش از ۱۵پروژه تحقیقاتی اجراشده و در دست اجرا، ترجمه و تالیف ۵ جلد کتاب، تدوین، چاپ و ارائه بیش از ۲۱۰ مقاله طی ۵ سال اخیر، تعامل نزدیک با دانشگاه های استان و مراکز علمی و پژوهشی، کسب مقام اول در کنفرانس منطقه ای سیرد در میان سایرشرکت های توزیع نیروی برق کشور در سال ۹۷ و همچنین کسب مقام پژوهشگر برتر استان طی ۵ سال متوالی از جمله دستاوردهای موفق شرکت در امر تحقیق و پژوهش می باشد که نشان از توجه و اهمیت مدیریت شرکت به امر پژوهش و پتانسیل دانشی همکاران دراین شرکت می باشد. فضل اله تیماس افزود ؛ در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر سال ۹۸، که با حضور استاندار فارس و روسای دانشگاه‌های استان و دستگاه های اجرایی برگزار شد، از” مهناز دانشمند شیرازی،کارشناس مسئول بودجه” این شرکت به عنوان پژوهشگر برتر استان فارس تقدیر و تجلیل به عمل آمد. لازم به ذکر است، درطی روزهای هفته پژوهش شرکت توزیع نیروی برق استان فارس نیز درکناردانشگاه ها، صنایع و مراکز رشد و فناوری و سایر دستگاه های اجرایی استان با برپایی غرفه در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی حضور فعال داشته و دستاورد های پژوهشی و فناوری خود را در معرض دید عموم قرار داد. گفتنی است این نمایشگاه از تاریخ شانزدهم لغایت بیستم آذرماه سال جاری در محل مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز واقع درخیابان ساحلی غربی برپا بود.