اهداف انقلاب اسلامی محقق شود، دشمنی‌ کفار پررنگ‌تر بروز می‌کند
اهداف انقلاب اسلامی محقق شود، دشمنی‌ کفار پررنگ‌تر بروز می‌کند

به گزارش پگاه خبر؛آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه ۱۵ مهر شیراز بیان کرد: در حال حاضر دشمنان اسلام و در راس آنها آمریکا و اسرائیل تلاش زیادی می‌کنند که ایران را بهم بریزند و این موضوع کاملا واضح است. او در بیان علت این تلاش آمریکا و در پاسخ به این سئوال که؛ […]

به گزارش پگاه خبر؛آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه ۱۵ مهر شیراز بیان کرد: در حال حاضر دشمنان اسلام و در راس آنها آمریکا و اسرائیل تلاش زیادی می‌کنند که ایران را بهم بریزند و این موضوع کاملا واضح است.
او در بیان علت این تلاش آمریکا و در پاسخ به این سئوال که؛ دشمنی کافران نسبت به مسلمانان را همیشه دیده‌ایم اما چرا این روزهاچنین می‌کنند؟ افزود: هروقت آنها احساس می‌کنند اهداف انقلاب اسلامی دارد محقق می‌شود، دشمنی‌شان بیشتر و پررنگ‌تر بروز می‌کند.
نماینده ولی‌فقیه در فارس با بیان اینکه دشمن بخواهد یا نخواهد جبهه اسلام و انقلاب اسلامی هر روز قوی تر می‌شود، گفت: امروز حیطه نفوذ راهبردی مردم ایران چند هزار کلیومتر آنطرف مرزهاست این قوی شدن کار خداست این که رشد کرده‌ایم و ریشه دوانده‌ایم.
آیت‌الله دژکام ادامه داد: از نظر اقتصادی اخیرا شکست تحریم‌های آمریکایی موجب شد تا خودشان هم اعتراف کنند که مفتضحانه بوده است. آنها نگاهشان این بود که تحریم‌های فلج کننده ایران را نابود خواهد کرد و بیش از یک سال و نیم دوام نخواهند آورد اما امروز الحمدلله دولتی سر کار است که رویکردش این است که تحریم را بی اثر کند نه اینکه از تحریم‌ها بترسد.
امام جمعه شیراز همچنین در بخش دیگری از خطبه‌های نماز امروز با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در مراسم دانش آموختگی نیروهای مسلح بیان کرد: سخنان ایشان بسیار مایه مباهات بود و مجددا دنیا را تکان داد.
آیت‌الله دژکام ادامه داد: ایشان در رابطه با مسائل اخیر کشور نکاتی را فرموند که همه شنیدند اما یک توقع داشتند که نخبگان در مورد این مسائل حرف بزنند و تبیین کنند که این توقع بخاطر آن است که نسل جدید شاید چون تجربه مسائل سیاسی ندارد، خدایی نکرده به دام دشمن بیفتد.
او تاکید کرد: این وظیفه با تجربه‌ها و خواص است و اینجا باید تقدیر کنیم از نوجوانانی که امروز در نماز جمعه شرکت کرده‌اند؛ نسل‌های قبلی ما کاری کردند که امروز ما نماز جمعه می‌خوانیم و ما نیز باید کاری کنیم که نسل‌های جدید و آینده با نماز جمعه آشنا و وارد این محیط شوند.
نماینده ولی‌فقیه در فارس خاطرنشان کرد: نماز جمعه یک محیط برای ارتباط با خداوند است که همه به احترام امام زمان(عج) می‌آیند و لذا این ارتباط را باید تقویت کنیم.
آیت‌الله دژکام به بزرگداشت اما حافظ شیرازی در۲۰ مهرماه هم اشاره و با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های برجسته شیراز وجود چهره‌های بزرگ است، گفت: این وظیفه ما مردم را سنگین می‌کند. حافظ از اینجا برای همه دنیا حرف زده است. همینطور سعدی و سایر بزرگان شیراز و ما باید این چهره‌های ارزشمند را که برای بشریت حرف دارند به دنیا بشناسانیم.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

اهداف انقلاب