نیروی انتظامی در مقابل ساختار شکنان شهید می‌دهدجان ساختارشکنان را حفظ می‌کند
نیروی انتظامی در مقابل ساختار شکنان شهید می‌دهدجان ساختارشکنان را حفظ می‌کند

به گزارش پگاه خبر؛آیت‌الله لطف‌الله دژکام پنج‌شنبه ۱۴ مهر در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی فارس که به مناسبت هفته فراجا برگزار شد، ضمن قدردانی از خدمات پلیس در راستای آرامش و امنیت کشور، بیان کرد: از مرزهای کشور گرفته تا درون شهرها و روستاها و کوچه‌ها و خانه‌های مردم، هرجا نگرانی ‌و احساس ناامنی […]

به گزارش پگاه خبر؛آیت‌الله لطف‌الله دژکام پنج‌شنبه ۱۴ مهر در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی فارس که به مناسبت هفته فراجا برگزار شد، ضمن قدردانی از خدمات پلیس در راستای آرامش و امنیت کشور، بیان کرد: از مرزهای کشور گرفته تا درون شهرها و روستاها و کوچه‌ها و خانه‌های مردم، هرجا نگرانی ‌و احساس ناامنی می‌شود مردم به پلیس پناه می‌برند و انصافا عزیزان پلیس با این ‌همه توطئه‌هایی که از ناحیه دشمن متوجه ملت است بسیار نیرومند، قوی و ارزشی به میدان آمده‌اند.

آیت‌الله دژکام اضافه کرد: نیروی انتظامی را باید بنیان‌ پولادین امنیت کشور دانست؛ همان بنیان مرصوصی که قرآن فرموده و تکیه گاه همه ملت برای اینکه بتوانند در امنیت زندگی کنند، محسوب می‌شود.

امام جمعه شیراز با یادآوری اینکه فراجا طی ماه‌های اخیر چندین شهید تقدیم امنیت کشور کرده است، گفت: اگر این رفتار ارزشمند اخلاقی فراجا نبود طبیعی است به جای اینکه از این طرف شهید شود از آن طرف کشته می‌شد و این نشانه صبوری فراجاست، اما متاسفانه در تبلیغات قضیه را برعکس نشان می‌دهند.

آیت‌الله دژکام با بیان اینکه سازمان انتظامی جمهوری اسلامی با همه قدرتی که دارد تمام تلاشش اینست که تا می‌شود کسی لطمه نخورد، گفت: اما مسئله جزء واضحات مبانی علوم سیاسی است که ساختار شکنی را هیچ حکومتی تحمل نمی‌کند و نیروی انتظامی در مقابل ساختار شکنان شهید می‌دهد اما جان ساختار شکنان را حفظ می‌کند.

او ادامه داد: این مهم عظمت امروز فراجا را می‌رساند و اگر دستگاه تبلیغی قوی داشتیم، می‌توانستیم به دنیا نشان دهیم که چقدر نیروی انتظامی ما مجروح و شهید داده و برای اینکه می‌خواسته ولو در مقابل ساختار شکنان برخورد تند انجام ندهد، ضربه خورده است.
نماینده ولی‌فقیه در فارس تاکید کرد: این موضوع ‌نیاز به یک دستگاه رسانه‌ای قوی دارد که متاسفانه از این‌ جهت دشمن سرخط رسانه را به دست گرفته و صدای ما در دنیا انعکاس مناسب پیدا نمی‌کند اما همیشه خورشید پشت ابر نمی‌ماند.

آیت‌الله دژکام با بیان اینکه آموزش سربازان و ‌نیروهای رسمی در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد و این برای ما افتخار است، افزود: این تلاش‌هایی است که فرماندهی انتظامی ‌جمهوری اسلامی انجام‌ می‌دهد برای اینکه کارش از نظر کیفیت بهترین کیفیت را داشته باشد و کشور متعلق به امام زمان(عج) است و ما بهترین‌ها را در خدمت امام زمان (عج) می‌خواهیم به مردم ارائه کنیم و این هدف در نیروی انتظامی مورد توجه ویژه است و به خوبی در مراکز آموزشی دنبال می‌شود.

او به جلسه خود با دانشجویان اشاره و خاطرنشان کرد: آنها می‌دانستند که نیروی انتظامی چه تلاشی می‌کند، اما اعتقاد داشتند که این اقدامات در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی درست انعکاس پیدا نمی‌کند.
امام جمعه شیراز با بیان اینکه فرمانده کلانتری خود را امین مردم می‌داند اما رسانه بیگانه کینه ورزانه قضیه‌ای را مطرح‌ می‌کند و همان سندی می‌شود برای رفتارشان، گفت: بنده نمی‌گویم هیچ وقت اشتباه رخ نمی‌دهد اما در حد قابل توجهی که از حد استانداردهای بین‌المللی فراترست فراجا برای رفتارهای در چارچوب استاندارد تلاش کرده و از این جهت از فرماندهی استان فارس و از دوستان عقیدتی مجموعه که برای این مسائل زحمت می‌کشند، تشکر می‌کنم.

آیت‌الله دژکام در بخش دیگری از سخنان خود ضمن بیان اینکه سفسطه در اروپا و آمریکا میدان‌داری می‌کند، گفت: آنها اعتقاد دارند که هرآنچه تبلیغ می‌کنند حق است، خیال می‌کنند که اگر شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها را در اختیار داشته باشند و تبلیغات بر سر ملت ایران بریزند، پیروز می‌شوند؛ می‌گویند حق وجود ندارد، هر آنچه ما بگوییم درست است.
او تصریح کرد: نامردترین آدم کسی است که قرارداد امضا می‌کند و بهم می‌زند. آیا نامرد تر از ترامپ دیده‌اید؟ زیر قرارداد زده‌اند و باز عقیده دارند حق با آنهاست. این امپراطوری رسانه است، به حساب این هستند که هر چه‌ می‌گویند می‌شود اما ما میگوییم دوباره این مسیر اشتباه را تجربه نکنید که در طول تاریخ مشخص شده که حق همیشه خود را نشان می‌دهد و آفتاب همیشه پشت ابر نمی‌ماند.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه امروز دشمنان اوج فشارهای تبلیغاتی خود را گذاشته‌اند و عده‌ای نفوذی دارند تا حق را با باطل در صحنه کشور ما قاطی کنند و مردم حق و باطل را تشخیص ندهند اما حق آشکار می‌شود و نگران این جهت نیستیم.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

نیروی انتظامی