پایان عملیات آسفالت معابر روستای فیشور  اوز استان فارس
پایان عملیات آسفالت معابر روستای فیشور  اوز استان فارس

عملیات آسفالت پروژه روستای فیشور اوز با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیون ریال از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان لارستان به پایان رسید. به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس مهندس ناصر زائری مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان با بیان اینکه این پروژه به […]

عملیات آسفالت پروژه روستای فیشور اوز با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیون ریال از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان لارستان به پایان رسید.

به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس مهندس ناصر زائری مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان با بیان اینکه این پروژه به متراژ یک هزار ۱۳۵ مترمربع آسفالت اجرا شده است گفت: برای اجرای این طرح ا اعتباری بالغ بر یک هزار  میلیون ریال اختصاص یافت که از محل اعتبارات  نفت و گاز سال ۹۷ و قیر رایگان تامین اعتبار گردیده است.

 وی با بیان اینکه ۱۷۰۰ خانوار از مزایای این طرح بهره مند گردیده اند گفت: اجرای چنین طرح هایی در شرایطی که با بودجه های انقباضی و محدودیت منابع مواجه هستیم می تواند بارقه امید را در دلهای مردم و به ویژه روستاییان بدمد و آنها را به نظام و مسوولان و خدمت بی منت دلگرم نماید .

زائری، تهیه و اجرای طرح‌های هادی روستایی ، تملک و واگذاری زمین،مطالعه و ساماندهی سکونتگاههای روستایی و ارائه خدمات فنی و مهندسی را از جمله کارکردهای بنیاد مسکن در حوزه عمران روستایی دانست و گفت : در سالی که گذشت بنیاد مسکن با ۳۵۰  قطعه واگذاری زمین  ، ۶۸ هکتار تملک اراضی  ، صدور ۷ هزار و ۳۵  جلد سند روستایی و شهرٍی با هٌمکاری ادارات ثبت عملکردی قابل دفاع داشته است .

شایان ذکر است که روستای فیشور از توابع  اوز   با ۶۰۰۰ نفرجمعیت در جنوب فارس قرار دارد.