ششمین جلسه ملاقات عمومی به ریاست استاندار فارس برگزار شد
ششمین جلسه ملاقات عمومی به ریاست استاندار فارس برگزار شد

به گزارش پگاه خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس،عنایت الله رحیمی، عصر یکشنبه در حاشیه ششمین جلسه دیدار مردمی که به اتفاق مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی فارس در سالن شهید قاضی استانداری و به مدت ۲ ساعت برگزار شد در گفت و گو با ایرنا بیان داشت: با هدف پاسخگویی مدیران دستگاه‌های […]

به گزارش پگاه خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس،عنایت الله رحیمی، عصر یکشنبه در حاشیه ششمین جلسه دیدار مردمی که به اتفاق مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی فارس در سالن شهید قاضی استانداری و به مدت ۲ ساعت برگزار شد در گفت و گو با ایرنا بیان داشت: با هدف پاسخگویی مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان، هم اینک هفته ای پنج مدیر از طریق سامانه ۱۱۱ با مردم ارتباط دارند.


وی افزود: مدیران در هر صورت مکلف به پاسخگویی هستند و در صورتی که شهروندان از این موضوع رضایت نداشته باشند، مدیر دستگاه ذی‌ربط باید در این مورد پاسخگو باشد. 

استاندار فارس همچنین گفت: عمده مسائلی که در دیدارهای مردمی امروز (بیست و چهارم آذرماه) از سوی شهروندان مطرح شد مربوط به دریافت تسهیلات برای اشتغالزایی، امور تامین اجتماعی و مشکلات و خدمات شهری بود.

رحیمی ادامه داد: همچنین در این دیدار، شماری از کارگران تقاضای برخورداری از طرح ملی مسکن داشتند که به اداره کل راه و شهرسازی ارجاع داده شدند و افزون بر این رسیدگی به مشکلات آب آشامیدنی شهروندان شهر لپویی زرقان نیز به شرکت آبفا شهری واگذار شد.

به گفته وی، در این نشست چهره به چهره با مردم به موضوع پرداخت تسهیلات به فعالان حوزه صنعت و نیز تامین منابع اقتصادی برای احداث یک کارخانه در فارس رسیدگی شد.
استاندار فارس در بخش دیگری از مطالب خود در مورد پیدا شدن قرص در برخی مواد خوراکی از جمله کیک‌ها، بیان کرد: تا کنون گزارش رسمی در این زمینه از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز یا مراکز بهداشتی فارس ارایه نشده است اما به مسوولان حوزه بهداشت و درمان و منابع امنیتی، دستور بررسی و کشف منشا آنها داده شده است.