استقبال گرم شیرازی ها از زهرا زارع قهرمان کونگ فوی جهان
استقبال گرم شیرازی ها از زهرا زارع قهرمان کونگ فوی جهان

منصوریان طبایی مدیر شعب بانک سپه استان فارس: بانک سپه در توسعه و حمایت از ورزش پیش قدم است

به گزارش پگاه خبر؛با حضور سعید منصوریان طبایی مدیر شعب بانک سپه استان فارس، هادی خباز سرپرست کمیته قلم تندرستی فارس، یحیی طاهری مشاور کانون کارآفرینی استان فارس، مربیان و ورزشکاران شیرازی، مربیان و علاقه مندان به ورزش، مراسم استقبال از زهرا زارع قهرمان کونگ فوی شیرازی در فرودگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد.

سعید منصوریان طبایی مدیر شعب بانک سپه استان فارس و از حامیان ورزش استان در حاشیه استقبال از این قهرمان ملی اظهار داشت: بانک سپه در کنار کمک به توسعه اقتصادی کشور، در انجام کارهای فرهنگی و حمایت از ورزشکاران همواره پیش قدم بوده است.

او افزود: امروز نیز با حضور در این مراسم استقبال، اعلام می کنیم که حامی ورزشکاران استان هستیم و هر کاری که از دستمان بر بیاد برای توسعه ورزش و نشاط جامعه انجام خواهیم داد.

منصوریان طبایی ادامه داد: بانک سپه در رشته های مختلف ورزشی فعالیت می کند و مسابقات متعددی را در این راستا برگزار می کند چراکه معتقدیم جدی گرفتن ورزش موجب سلامتی و شادابی جامعه خواهد شد.

مقام عالی بانک سپه استان فارس همچنین گفت: بانک سپه به طرق مختلف و ارایه تسهیلات از ورزشکاران حمایت می کند و انشاالله از سرکار خانم زارع قهرمان کونگ فوی جهان نیز به شایستگی تقدیر به عمل خواهد آمد.

حمایت موسسه خیریه محبان قمر بنی هاشم ع از ورزشکاران

دکتر هادی خباز سرپرست کمیته قلم تندرستی و مدیر عامل موسسه محبان خیریه قمر بنی هاشم ع نیز ضمن تبریک به مناسبت قهرمانی خانم زارع کنگ فو کار شیرازی گفت: موسسه خیریه محبان قمر بنی هاشم از قهرمانان و ورزشکاران استان فارس خصوصاً بانوان ورزشکار حمایت جدی خواهد داشت.

او افزود: ما در استان فارس ورزشکاران بسیار خوب و شایسته ای داریم که با کمی حمایت و توجه می توانند در جهان بدرخشند.

خباز با اشاره به تلاش خانم قبلدی مربی زارع نیز اظهار داشت: سرکار خانم قبادی یکی از مربیان ارزشمند و پر تلاش استان فارس هستند که دارای سوابق درخشانی در این عرصه می باشند.

او افزود: خانم قبادی عناوین متعدد جهانی و استانی و مربیگری تیم ملی فدراسیون کونگ فو را در کارنامه خود دارد و جا دارد مورد حمایت بیشتر مسئولین قرار گیرد.

لزوم حمایت از استعدادهای ورزش استان

طاهری مشاور کانون کارآفرینی استان فارس نیز ضمن تقدیر از تلاش های خانم زارع و مربیان وی گفت: قهرمانی خانم زارع در مسابقات جهانی ترکیه، برگ افتخاری برای ورزش استان بود.

او افزود: حضور ما در استقبال از خانم زارع، به معنای حمایت از ورزش و ورزشکاران استان فارس در همه رشته ها می باشد چراکه معتقدیم استعدادهای فراوانی در فارس وجود دارد که متاسفانه حمایت نمی شوند.

فعالیت در سه رشته ورزشی

نجمه قبادی مربی زهرا زارع نیز در این رابطه اظهار داشت: خانم زارع در رشته های کنگ فو، کاراته و تکواندو فعالیت می کند که امید است در هر سه رشته حایز عنوان شود.

او با اشاره به افتخارات این ورزشکار در ادوار گذشته و مسابقات ملی افزود: زارع در مسابقات سوپر لیگ درخشید و به تیم ملی راه یافت و به عنوان بازیکن رسمی به مسابقات جهانی ترکیه راه یافت.

قبادی گفت: زارع در مسابقات متعددی شرکت کرده بود که این بار در ترکیه مدال طلا را بر گردن آویخت.

حمایت مسوولان از ورزشکاران راهگشا است

زهرا زارع نیز سطح مسابقات جهانی ترکیه را بالا عنوان کرد و گفت: ۲۱کشور در این رقابت ها شرکت کرده بودند که هر کدام داعیه قهرمانی داشتند اما به لطف خدا بنده حائز رتبه شدم.

او افزود: امسال نیز مسابقات جهانی در ایران برگزار خواهد شد که ۶۰کشور در آن حضور خواهند یافت و رقابت های انتخابی نیز از مهرماه برگزار خواهد شد لذا از همین امروز باید خود را برای این رقابت ها آماده کنیم.

زارع همچنین از مسوولان نیز خواست که از ورزشکاران حمایت کنند چراکه استعدادهای بسیاری در استان وجود دارند که با کمی حمایت می توانند افتخارآفرینی کنند.

لازم به ذکر است زهر ا زارع در رقابت جهانی کونگ فو آنکارا با شکست حریفان خود از کشورهای آذربایجان ، ترکیه با اقتدار بر سکوی اول ایستاد .

زهرا زارع که دارای ۵۰ مدال استانی و ۲۳ مدال کشوری و دو کمربند طلا در رقابت های ملی است در این رقابت ها عنوان فنی ترین بازیکن مسابقات را به خود اختصاص داد.

او در رقابت های جهانی آنکارا با شکست تمامی حریفان به مدال طلا این دوره از رقابت ها رسید .

زهر ا زارع در رقابت جهانی آنکارا با شکست حریفان خود از کشورهای آذربایجان ، ترکیه با اقتدار بر سکوی اول قرار گرفت.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

استقبال گرم