با سخنرانی مسوول ادبیات حوزه هنری فارس روی می دهد : حال خوش خواندن با کتاب سال شعر جوان ایران
با سخنرانی مسوول ادبیات حوزه هنری فارس روی می دهد : حال خوش خواندن با کتاب سال شعر جوان ایران

کارشناس مسوول آفرینش های ادبی حوزه هنری فارس در نشست حال خوش خواندن کتاب برگزیده سال شعر جوان ایران را نقد و بررسی می کند. به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان فارس در دومین نشست ادبی حال خوش خواندن که به همت انجمن علمی علم اطلاعات و دانش شناسی […]

کارشناس مسوول آفرینش های ادبی حوزه هنری فارس در نشست حال خوش خواندن کتاب برگزیده سال شعر جوان ایران را نقد و بررسی می کند.
به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان فارس در دومین نشست ادبی حال خوش خواندن که به همت انجمن علمی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شیراز و با همکاری معاونت دانشجویی فرهنگی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی این دانشگاه برگزار می شود، هاشم کرونی شاعر و منتقد ادبی، به نقد و تحلیل تازه ترین اثر محمدرهام شاعر جوان شیرازی و دبیر انجمن شعر ترنج حوزه هنری فارس خواهد پرداخت.
در این نشست علاوه بر کرونی، شاعر و نویسنده و منتقد و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان نیز کتاب «دریاچه را دریا، چه می فهمد!» که چندی پیش به عنوان کتاب سال شعر جوان ایران( جایزه زنده یاد دکتر قیصر امین پور) برگزیده شد را نقد و بررسی می کند.
در فراز دیگری از برنامه و علاوه بر سخن و شعرخوانی محمد رهام بیژن کیا و مهدی علی، کتاب برگزیده طرح مطالعات تابستانی خویش را با عنوان دنیای قشنگ نو اثر آلدوکس هاکسلی را معرفی و تحلیل و بررسی خواهند کرد.
این برنامه از ساعت ۱۵تا ۱۸ شنبه ۲۳ آذرماه جاری در دانشگاه شیراز دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی طبقه دوم سالن دکتر حسینی و به سبب ظرفیت محدود، با حضور مخاطبانی که از قبل ثبت نام کرده‌اند برگزار خواهد شد.