مشارکت بیش از ۴۹ میلیارد تومانی خیرین با حوزه سلامت فارس
مشارکت بیش از ۴۹ میلیارد تومانی خیرین با حوزه سلامت فارس

به گزارش پگاه خبر؛مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، خیرین استان فارس با کمک بیش از ۴۹ میلیارد تومانی، در پیشبرد هر چه بهتر اهداف حوزه سلامت استان سهیم شده اند. دکتر «علی اکبر رامجردی» در نشست خبری صبح امروز که به صورت مجازی برگزار شد، اصحاب رسانه را […]

به گزارش پگاه خبر؛مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، خیرین استان فارس با کمک بیش از ۴۹ میلیارد تومانی، در پیشبرد هر چه بهتر اهداف حوزه سلامت استان سهیم شده اند.

دکتر «علی اکبر رامجردی» در نشست خبری صبح امروز که به صورت مجازی برگزار شد، اصحاب رسانه را خیرین عرصه قلم عنوان کرد که با اعلام نیازهای این مجمع در عرصه رسانه، خدمت ارزشمندی به پیشبرد اهداف حوزه سلامت استان ارائه می کنند.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس با بیان اینکه این مجمع یک تشکیلات فرد محور نیست و این را نشانگر همکاری بین مردم، خیرین و حوزه سلامت دانست و ادامه داد: بر این اساس طی عقد تفاهم نامه ای با خیرین، کمک های اهدایی بر اساس نظر و دیدگاه فرد خیر هزینه می شود.

دکتر رامجردی راه اندازی مجمع خیرین تامین سلامت، ابتکاری از استان فارس بوده که به تایید مقام معظم رهبری رسیده و با تاکید بر توسعه و گسترش آن در کشور، اقدام استان فارس در زمینه راه اندازی مجمع خیرین به صورت الگو در کشور به اجرا درآمد.

او با اشاره به گذشت ۲۱ سال از فعالیت مجمع خیرین تامین سلامت فارس افزود: مجمع خیرین تامین سلامت فارس با حضور بیش از دو هزار و پانصد نیکوکار و کارشناس در حوزه های فنی، حقوقی و اداری، از تشکیلات بسیار مطلوبی برخوردار است.

به گفته مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس تاکنون بیش از دو هزار و پانصد تفاهم نامه در مجمع خیرین تامین سلامت فارس به امضا رسیده که از سوی کمیته های فنی، مهندسی و حقوقی در حال نظارت، اجرا و ساماندهی است.

دکتر رامجردی با اعلام اینکه در حال حاضر نیز بیش از دو هزار و چهارصد تفاهم نامه در مرحله خدمت رسانی به جامعه است، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۳۳ تفاهم نامه به ارزش بیش از ۴۹ میلیارد تومان در مجمع خیرین تامین سلامت فارس به امضا رسیده است که از جمله این موارد می توان به ۶ مورد اهدای ملک، ۱۴ پروژه عمرانی، هفت پروژه تجهیزاتی، حمایت از بیش از ۱۲۰۰ بیمار نیازمند به میزان یک میلیارد تومان، پرداخت یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه به ۱۰۹ دانشجو و دستیار پزشکی اشاره کرد.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس اظهار کرد: در حال حاضر نیز ۶۴ پروژه عمرانی حوزه سلامت توسط خیرین در دست اجرا است که با تکمیل این پروژه ها و افزایش مجموع پروژه های مجمع خیرین تامین سلامت فارس به ۷۱۵ مورد، شاهد توسعه قابل قبولی در زیرساخت های حوزه سلامت استان هستیم.

او با اشاره پیگیری پروژه های بزرگی مانند بیمارستان رسول اعظم(ص)، بیمارستان سرطان جنوب، توسعه بیمارستان کوثر، مرکز هاس پیس و درمانگاه تخصصی بیمارستان شهید دکتر چمران، توسعه بیمارستان حضرت زینب(س) و اقامتگاه مرکزی در کنار بیمارستان شهید دکتر فقیهی، از خیرین و مردم استان فارس برای همکاری و مشارکت در پیشبرد این پروژه ها دعوت به همکاری کرد.

انتهای پیام/محمدرضا ایزدی

مشارکت بیش