ارائه خدمات ۲۴ ساعته در اورژانس اجتماعی بهزیستی شیراز
ارائه خدمات ۲۴ ساعته در اورژانس اجتماعی بهزیستی شیراز

به گزارش پگاه خبر؛در راستای تحقق یکی از رسالتهای اصلی سازمان بهزیستی در کاستن از آسیبهای اجتماعی، اورژانس اجتماعی بهزیستی شیراز، به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته پاسخگوی شهروندان گرامی می باشد. دکتر محسنی سرپرست بهزیستی شیراز در این باره گفت: این مرکز از سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را آغاز نموده و به عنوان […]

به گزارش پگاه خبر؛در راستای تحقق یکی از رسالتهای اصلی سازمان بهزیستی در کاستن از آسیبهای اجتماعی، اورژانس اجتماعی بهزیستی شیراز، به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته پاسخگوی شهروندان گرامی می باشد.

دکتر محسنی سرپرست بهزیستی شیراز در این باره گفت: این مرکز از سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را آغاز نموده و به عنوان یکی از مراکز سطح یک استان ارائه خدمات به صورت ۲۴ ساعته خدمات می دهد.

او در ادامه افزود خط تلفن ۱۲۳ پل ارتباطی مردم با روانشناسان و مددکاران مرکز اورژانس اجتماعی است. دکتر محسنی با بیان اینکه گروه هدف مرکز اورژانس موارد مربوط به کودک آزاری، معلول آزاری، همسر آزاری، سالمند آزاری، افکار یا اقدام به خودکشی، زنان یا دختران در معرض آسیب یا آسیب دیده اجتماعی و افراد درگیر اختلافات حاد خانوادگی هستند خاطرنشان کرد: پس از تماس با خط ۱۲۳ و دریافت اطلاعات توسط روانشناسان با توجه به فوریت امر در صورت نیاز به حضور تیم سیار همکاران به محل اعزام شده و اقدامات بعدی شامل جلسات مشاوره فردی و خانوادگی، بازدید منزل، استفاده از روانپزشک و خدمات پرستاری،… صورت می پذیرد.

سرپرست بهزیستی شیراز پیگیری روانشناسان و مددکاران اورژانس را شش ماهه، یک ساله و دوساله عنوان کرد و گفت، در صورت بروز مجدد مشکل، پرونده دوباره به جریان افتاده و مورد بررسی قرار می گیرد.
بر اساس آخرین آمار اعلام شده از مرکز اورژانس اجتماعی شیراز، بیشترین مورد مراجعه در یک سال اخیر در خصوص کودک آزاری، همسر آزاری و افکار اقدام به خودکشی بوده است.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

ارائه خدمات