پایان عملیات بهسازی معابر شهرک منصورآباد از بخش جویم لارستان
پایان عملیات بهسازی معابر شهرک منصورآباد از بخش جویم لارستان

عملیات بهسازی پروژه شهرک روستای منصورآباد از بخش جویم لارستان با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیون ریال به اتمام رسید. به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس مهندس ناصر زائری مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان بیان داشت : این پروژه به متراژ ۲۸۰متر تک لبه […]

عملیات بهسازی پروژه شهرک روستای منصورآباد از بخش جویم لارستان با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیون ریال به اتمام رسید.

به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس مهندس ناصر زائری مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان بیان داشت : این پروژه به متراژ ۲۸۰متر تک لبه و ۴۰۰ متر کانیوکه با اعتباری بالغ بر ۱۰۰۰ میلیون ریال اجرا گردید.

وی با بیان اینکه اعتبارات این طرح و بودجه آن از محل اعتبارات نفت و گاز سال ۹۷ تامین اعتبار گردیده است گفت:  729 خانوار از مزایای این طرح بهره مند گردیده اند.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان بر لزوه بهره گیر یاز ظرفیت های پیش رو برای توسعه روستایی و محرومیت زدایی تاکید کرد و افزود: از همه ظرفیت های قانونی باید برای جلب رضایت مردم و ایجاد انگیزه در ماندگاری روستاییان استفاده کرد.

مهندس زائری گزارشی از طرح های توسعه دراین شهرستان ارائه داد و  با بیان اینکه  اعطای تسهیلات ویژه بهسازی مسکن شهری و روستایی تحول جدی در بافت های فرسوده این شهرستان ایجاد کرده است گفت : در سالی که گذشت ۸۵ فقره تسهیلات بازسازی مسکن شهری به مبلغ ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و ۲۰۹ فقره تسهیلات باز سازی مسکن روستایی به مبلغ ۴۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در این شهرستان پرداخت شده است .

وی همچنین از اعطای تسهیلات تعمیری در روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت : در سالی که گذشت ۳۹۸ فقره تسهیلات تعمیری به مبلغ ۱۵ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال دراین شهرستان اعطا شده است .

شایان ذکر است که  منصور آباد از بخش جویم لارستان با ۲هزار و ۴۱۲ نفرجمعیت در فاصله ۷۵ کیلومتری از مرکز شهرستان واقع گردیده است.