تصویب کلیات طرح ساماندهی کارکنان دولت، یک گام رو به جلو است
تصویب کلیات طرح ساماندهی کارکنان دولت، یک گام رو به جلو است

به گزارش پگاه خبر؛ابراهیم عزیزی،نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، تصویب کلیات طرح ساماندهی کارکنان دولت توسط مجلس را یک گام رو به جلو عنوان کرد. ابراهیم عزیزی با اشاره به تصویب کلیات طرح ساماندهی کارکنان دولت توسط مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: این طرح می تواند جلوی آشفتگی های موجود در این حوزه […]

به گزارش پگاه خبر؛ابراهیم عزیزی،نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، تصویب کلیات طرح ساماندهی کارکنان دولت توسط مجلس را یک گام رو به جلو عنوان کرد.

ابراهیم عزیزی با اشاره به تصویب کلیات طرح ساماندهی کارکنان دولت توسط مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: این طرح می تواند جلوی آشفتگی های موجود در این حوزه را بگیرد و یک گام رو به جلو است.

او افزود: با توجه به متنوع بودن قراردادها آمار دقیقی از کارکنان دولت وجود ندارد و این یک مطالبه جدی برای جامعه است که قرارداد کارکنان دولت ساماندهی شود.

عزیزی خاطرنشان کرد: امروز بیش از ۲۷ نوع قرارداد در بین کارکنان دولت وجود دارد و در یک سازمان افرادی با کار مشخص حقوق های متفاوتی دریافت می کنند که این عامل، انگیزه کارکنان را کاهش می دهد.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدواریم با پخته شدن این طرح و تصویب نهایی آن، شاهد یک نظم و انضباط در ساماندهی کارکنان دولت باشیم.

لازم به ذکر است در نشست علنی یکشنبه ۵ تیرماه مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت که تقاضای اولویت آن دراجرای تبصره(۱) ماده (۱۰۰) آیین‌نامه داخلی مجلس در جلسه اول تیرماه به تصویب رسیده بود مورد بررسی قرار گرف و کلیات آن با ۱۹۴ رای موافق ۱۹ رای مخالف و ۶رای ممتنع از ۲۳۰ آرای ماخوذه به تصویب رسید.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

تصویب کلیات طرح