صدا و سیمای فارس در بلاتکلیفی انتخاب مدیر کل
صدا و سیمای فارس در بلاتکلیفی انتخاب مدیر کل

به گزارش پگاه خبر؛با انتصاب دکتر پیمان جبلی از نیروهای متخصص و مجرب صداسیما توسط مقام معظم رهبری به ریاست سازمان رسانه ملی ، سید محمدتقی سهرابی بعنوان معاون امور مجلس منصوب شد و تا کنون معرفی مدیر کل جدید در فارس انجام نشده است . آنچه مسلم است ،تغییرات و جابجایی مدیران و مسئولین […]

به گزارش پگاه خبر؛با انتصاب دکتر پیمان جبلی از نیروهای متخصص و مجرب صداسیما توسط مقام معظم رهبری به ریاست سازمان رسانه ملی ، سید محمدتقی سهرابی بعنوان معاون امور مجلس منصوب شد و تا کنون معرفی مدیر کل جدید در فارس انجام نشده است .

آنچه مسلم است ،تغییرات و جابجایی مدیران و مسئولین چند سال یکبار امری طبیعی و قابل پیش بینی است و هر سازمانی به اقتضاء تصمیمات مدیران خود باید نفرات جایگزینی برای انتصاب در جایگاه مورد نظر داشته باشد .

سید محمد تقی سهرابی از جمله مدیران موفقی بود که بیش از دو دوره درصداسیمای فارس مدیریت کرد و در این مدت با توانمندی ها و تعامل بالایی که با ادارات و ارگانها ایجاد کرد توانست مجموعه صدا و سیمای فارس را یک سرو گردن بالاتر از استانهای دیگر اداره کند .

کسب مقامات برتر در جشنواره های ملی صدا سیما مرهون تلاشهای کارکنان زحمت کش رسانه ملی و حمایت سهرابی بود .

انتظار می رود دکتر جبلی ریاست سازمان صدا سیما با توجه به تسلط و اطلاع کافی از اهمیت نقش و جایگاه صدا و سیمای استان فارس با انتخاب مدیر بومی به ویژه از بین کارکنان و نیروهای مستعد بومی انتخاب و انتصاب مدیر ارشد در صداسیمای استان پهناور فارس را تسریع بخشد .

ابراهیم عباسی،روزنامه نگار،فعال اجتماعی

انتهای پیام/

صدا و سیمای فارس