کشف مواد غذایی احتکار شده به ارزش تقریبی ۱۵ میلیارد ریال
کشف مواد غذایی احتکار شده به ارزش تقریبی ۱۵ میلیارد ریال

به گزارش پگاه خبر؛محمدجواد مظفری گفت: یک انبار بدون مجوز حاوی مقادیر زیادی مواد غذایی روغن، آرد، شکر و کنجد فرآوری شده کشف شد. به گفته وی؛ پرونده جهت رسیدگی به مراجع قانونی ارجاع شد که پس از رسیدگی و دریافت دستور قضایی، اقلام موصوف در اسرع وقت از طریق شبکه توزیع شهرستان در اختیار […]

به گزارش پگاه خبر؛محمدجواد مظفری گفت: یک انبار بدون مجوز حاوی مقادیر زیادی مواد غذایی روغن، آرد، شکر و کنجد فرآوری شده کشف شد.

به گفته وی؛ پرونده جهت رسیدگی به مراجع قانونی ارجاع شد که پس از رسیدگی و دریافت دستور قضایی، اقلام موصوف در اسرع وقت از طریق شبکه توزیع شهرستان در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

مظفری ابراز کرد: کشف انبار مذکور در مانور نظارت برکالاهای اساسی و در قالب رزمایش جهادگران فاطمی صورت گرفت و در این مانور نادر محمودی رئیس اداره مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس نیز حضور داشت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لارستان با تاکید بر برخورد جدی و قانونی با مفسدین اقتصادی، اظهار کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف موارد را از طریق شماره تلفن های ١٢۴- ١٣۵ و ٠٧١۵٢٣٣۵٠٠٧ بازرسان اتاق اصناف اطلاع دهند.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی کشف مواد غذایی