کشف ۸۰ دستگاه بیت کوئین قاچاق درمرودشت
کشف ۸۰ دستگاه بیت کوئین قاچاق درمرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت از کشف ۸۰ دستگاه بیت کوئین قاچاق به ارزش ۸ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد. سرهنگ “اسماعیل زراعتیان” در گفت وگو با خبرنگار پگاه خبر، بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال قاچاق در یک سوله شرکت تعاونی روستایی […]

فرمانده انتظامی مرودشت از کشف ۸۰ دستگاه بیت کوئین قاچاق به ارزش ۸ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “اسماعیل زراعتیان” در گفت وگو با خبرنگار پگاه خبر، بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال قاچاق در یک سوله شرکت تعاونی روستایی در حوالی شهرستان مرودشت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله ماموران به محل اعزام و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از این شرکت تعاونی موفق شدند ۸۰ دستگاه ماینر و سه دستگاه رسیور را که اقدام به استفاده از برق به صورت غیرمجاز می کرد، کشف کنند.

فرمانده انتظامی مرودشت با اشاره به اینکه ارزش ریالی این دستگاه ها، توسط کارشناسان ۸ میلیارد ریال تخمین زده شد، گفت: در این رابطه مکان موصوف پلمپ و یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با بیان اینکه پدیده قاچاق به اقتصاد کشور ضربه می زند، اظهار داشت: تمام سعی و تلاش پلیس بر این است با همکاری و همدلی مردم و دیگر سازمان های مرتبط بتواند این پدیده را به حداقل رساند، محل های دپو قاچاق را شناسایی و به صورت ریشه ای این آسیب و معضل را برطرف کند.