سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز منصوب شد
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز منصوب شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر مهرزاد لطفی را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز و خدمات بهداشتی درمانی استان فارس منصوب کرد. پیش از این علی بهادر رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود ، او از ۱۳ آبان سال ۹۶ در این مسوولیت قرار داشت. وزیر بهداشت ، درمان و […]

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر مهرزاد لطفی را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز و خدمات بهداشتی درمانی استان فارس منصوب کرد.

پیش از این علی بهادر رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود ، او از ۱۳ آبان سال ۹۶ در این مسوولیت قرار داشت.

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در  حکم انتصاب دکتر مهرزاد لطفی نوشته است : اعضای محترم هیات علمی و کارکنان صدیق دانشگاه در انجام این وظیفه خطیر و مهم جنابعالی را یاری خواهند نمود. امید است به یاری پروردگار در انجام شایسته وظایف محوله با رعایت قانون مداری­، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.

دکتر سعید نمکی همچنین از  خدمات دکتر بهادر قدردانی کرد و یاد آور شد : خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان برگزیده خویش عطا می‌ فرماید. بدینوسیله از خدمات ارزشمند و تلاش مستمر و شایسته شما در مدت تصدی مسئولیت ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی­ شیراز صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم.

دکتر مهرزاد لطفی  متخصص رادیولوژی سونوگرافی سی تی اسکن و فلوشیپ ام آر آی است، وی با رتبه علمی  دانشیار در سال‌های گذشته مدیر گروه و معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز و رییس بیمارستان شهید فقیهی شیراز بوده است.