به گزارش پگاه خبر؛مهندس محمد فرخ زاده؛ معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های شبانه روزی همه متولیان این جشنواره گفت: برند سازی حلوای زرقان از طریق بازاریابی مناسب، بسته بندی جذاب، فعالیت های خلاقانه و شناسایی سلیقه مشتریان میسر می شود. وی بر نقش مهم صنایع بسته […]
به گزارش پگاه خبر؛مهندس محمد فرخ زاده؛ معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های شبانه روزی همه متولیان این جشنواره گفت: برند سازی حلوای زرقان از طریق بازاریابی مناسب، بسته بندی جذاب، فعالیت های خلاقانه و شناسایی سلیقه مشتریان میسر می شود.
وی بر نقش مهم صنایع بسته بندی در تصاحب بازارهای بینالمللی تاکید کرد و گفت: کشورهای موفق در بازارهای جهانی در حوزه آموزش های فنی و حرفه ای نگاه ویژه ای به صنایع تبدیلی و بسته بندی دارند و این هنر می تواند مکمل مناسبی به خدمات و بازاریابی صنف حلواسازان باشد که با ایجاد تعدد محصولات حلوا شکری این محصول به یک برند تبدیل گردد.
محمد فرخ زاده برگزاری رویداد های سنت محور و بومی را راهبرد مطلوبی برای شناساندن ظرفیت های شناخته نشده استان عنوان کرد و ابراز داشت:
رویدادها در هر حوزه ای در دنیا جایگاه ویژه ای دارند و تحول در حوزه های مختلف اقتصادی یکی از ثمرات برگزاری رویداد هاست.
فرخ زاده استفاده از فرصت ها و ظرفیت ها را از مهم ترین مسائل مورد پیگیری خواند و افزود:
استفاده از فرصت جام جهانی ۲۰۲۲ قطر یک تدبیر بسیار مناسب است که باید حداکثر استفاده از آن را داشته باشیم.
معاون استاندار آموزش و انتقال تجربیات به نسل های آینده را یک مهم خواند و افزود:
آموزش این مهارتها به نوجوانان نسل بعد و عمل آوری محصولات به صورت ارگانیک باید حفظ گردد و این مهم خود یک گام رو به جلوست.
فرخ زاده در پایان به تبلیغات موثر در سایر کلان شهرها و همراهی رسانه ملی در رویداد ها تاکید و تبیین کرد: تبلیغات محیطی جذاب در زمان برگزاری جشنواره های گردشگری در مبادی ورودی استان، هتل های پر ترافیک، فرودگاهها، راه آهن و ترمینال های مسافری بسیار تعیین کننده و اثرگذار است.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی

لینک کوتاه : https://pegahekhabar.ir/?p=29452