نصب نیمکت و سطل زباله خیابان ابن سینا و چمن مصنوعی میدان مدرس شهر لار با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیون تومان
نصب نیمکت و سطل زباله خیابان ابن سینا و چمن مصنوعی میدان مدرس شهر لار با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیون تومان

در راستای توسعه فرهنگ و حفظ محیط زیست، فضای سبز شهری و زیباسازی شهری و رفاه حال شهروندان، نصب نیمکت و سطل زباله خیابان ابن سینا و چمن مصنوعی میدان مدرس شهر لار انجام شد. به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی شهرداری لار، محمدرضا قنبرنژاد شهردار لار با اعلام این خبر گفت: […]

در راستای توسعه فرهنگ و حفظ محیط زیست، فضای سبز شهری و زیباسازی شهری و رفاه حال شهروندان، نصب نیمکت و سطل زباله خیابان ابن سینا و چمن مصنوعی میدان مدرس شهر لار انجام شد.


به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی شهرداری لار، محمدرضا قنبرنژاد شهردار لار با اعلام این خبر گفت: نصب المان شهری علاوه بر ایفای نقش خدمات رسانی، به زیبا سازی شهر نیز کمک شایانی می کند؛ همچنین بهبود وضعیت مبلمان شهری در پارک ها و میادین و معابر عمومی تأثیر زیادی بر سلامت جسم و روح شهروندان دارد.
شهردار لار فراهم کردن امکانات رفاهی شهری را یکی از وظایف شهرداریها دانست و گفت: از این رو شهرداری لار اقدام به نصب ۱۲ نیمکت و سطل زباله با هزینه ای بالغ بر ۳۰ میلیون تومان در خیابان ابن سینا و اجرای ۲۰۰ متر چمن مصنوعی با هزینه ای بالغ بر ۶۰ میلیون تومان در میدان مدرس نمود.
قنبرنژاد اظهارداشت: موفقیت شهرداری در زمینه پروژه های عمرانی، فضای سبز و مبلمان شهری، نیازمند همکاری صمیمانه شهروندان در جهت صیانت و حفظ اموال عمومی و جلو گیری از تخریب آنهاست.