بررسی خدمات بیمارستان شهدای نی ریز با حضور اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز
بررسی خدمات بیمارستان شهدای نی ریز با حضور اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز

اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ادامه سفر امروز خود به مناطق شرق استان فارس، از بیمارستان شهدای نی ریز بازدید کردند. به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «علی بهادر» رئیس دانشگاه با همراهی اعضای هیات رئیسه دانشگاه، از ابتدای صبح امروز به مناطق شرق […]

اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ادامه سفر امروز خود به مناطق شرق استان فارس، از بیمارستان شهدای نی ریز بازدید کردند.

به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «علی بهادر» رئیس دانشگاه با همراهی اعضای هیات رئیسه دانشگاه، از ابتدای صبح امروز به مناطق شرق استان فارس سفر کرده است تا از نزدیک بر روند خدمات رسانی در حوزه سلامت این مناطق نظارت کند.

دکتر بهادر و هیات همراه پس از حضور در شهرستان استهبان و بازدید از پروژه ها و خدمات سلامت در این شهرستان، عازم شهرستان نی ریز شد و نخستین برنامه این هیات نظارتی در نی ریز، بازدید از بیمارستان شهدای این شهرستان بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور در بخش های مختلف این بیمارستان، با بیماران بستری و همراهان آنان دیدار و گفت و گو کرده و ضمن عیادت و دلجویی، میزان رضایتمندی آنان از روند خدمات را بررسی کرد.

حضور ر بخش های اطفال، ICU، اتفاقات، اورژانس، CCU، جراحی مردان و زنان، پذیرش بیماران و پایش روند ارائه خدمات، نوبت کاری پزشکان، تجهیزات پزشکی و مصرفی، از برنامه های بازدید رئیس دانشگاه و هیات همراه بود.

در این بازدید، دکتر «اصغر مسعودی» نماینده مردم استهبان و نی ریز در مجلس شورای اسلامی، دکتر «علی اکبری» معاون درمان دانشگاه، «عبدالرسول همتی» معاون بهداشت دانشگاه، دکتر «مهرداد شریفی» معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، دکتر «محمدجواد خشنود» معاون غذا و داروی دانشگاه، دکتر «سالار خواجه پور» مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی، دکتر «سید روح الله حسینی» مدیر روابط عمومی دانشگاه، دکتر بهادر را همراهی می کردند