بازدید اعضای هیات رئیسه دانشگاه از دانشکده پیراپزشکی استهبان
بازدید اعضای هیات رئیسه دانشگاه از دانشکده پیراپزشکی استهبان

اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ادامه سفر امروز خود به شهرستان استهبان، از دانشکده پیراپزشکی این شهرستان بازدید کردند. به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «علی بهادر» رئیس دانشگاه با همراهی اعضای هیات رئیسه دانشگاه، از ابتدای صبح امروز، عازم مناطق شرق استان فارس […]

اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ادامه سفر امروز خود به شهرستان استهبان، از دانشکده پیراپزشکی این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «علی بهادر» رئیس دانشگاه با همراهی اعضای هیات رئیسه دانشگاه، از ابتدای صبح امروز، عازم مناطق شرق استان فارس شده است تا فرآیندها و پروژه های سلامت در این مناطق، از نزدیک مورد ارزیابی قرار گیرد.

دکتر بهادر و هیات همراه، پس از برگزاری نشست مشورتی با مسوولان شهرستان استهبان و بازدید از بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان، از پروژه ساخت مرکز خدمات جامع سلامت «کریمی» بازدید کردند.

این پروژه به عنوان یکی از بسته های خدمتی طرح تحول نظام سلامت و با نام مرکز خدمات جامع سلامت شماره دو شهری در استهبان، با ۳۰۰ مترمربع زیربنا، تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

این پروژه پس از آغاز به کار، ۱۹هزار نفر از جمعیت شهرستان استهبان را تحت پوشش قرار می دهد.

زمین این پروژه از سوی نیکوکار عرصه سلامت اهدا شده و با تامین هزینه از سوی شبکه بهداشت و درمان، در حال ساخت است.

دکتر بهادر، رئیس دانشگاه در ادامه از دانشکده پیراپزشکی استهبان بازدید کرد.

این دانشکده که از سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرده است، هم اکنون در رشته های هوشبری، اتاق عمل و علوم آزمایشگاهی، بیش از ۲۵۰ دانشجو در مقطع کارشناسی دارد.

در این بازدید، راهکارهای توسعه خدمات این مرکز آموزشی، مورد بررسی رئیس دانشگاه و هیات همراه قرار گرفت.

دکتر «اصغر مسعودی» نماینده مردم استهبان و نی ریز در مجلس شورای اسلامی، «احمدرضا کمالی سروستانی» فرماندار استهبان، سرگرد «غلامرضا شعبانی نیا» جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه استهبان، دکتر «علی اکبری» معاون درمان دانشگاه، دکتر «مهرداد شریفی» معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، «عبدالرسول همتی» معاون بهداشت دانشگاه، دکتر «محمدجواد خشنود» معاون غذا و داروی دانشگاه، دکتر «سالار خواجه پور» مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی، دکتر «سید روح الله حسینی» مدیر روابط عمومی دانشگاه و «اعظم السادات برهان» مسوول مجمع خیرین تامین سلامت استهبان در این بازدیدها رئیس دانشگاه را همراهی می کردند