افتتاح نمایشگاه کارا درشیراز
افتتاح نمایشگاه کارا درشیراز

اولین نمایشگاه کارآفرینان برتر استان فارس امروز جمعه با حضور نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شیراز و مدیر کل اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی استان فارس در مصلی نماز جمعه شیراز آغاز به کار کرد. به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی […]

اولین نمایشگاه کارآفرینان برتر استان فارس امروز جمعه با حضور نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شیراز و مدیر کل اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی استان فارس در مصلی نماز جمعه شیراز آغاز به کار کرد.

به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی نمایشگاه کارا برای اولین بار در استان فارس با همکاری ستاد نماز جمعه شیراز و انجمن کارآفرینان استان فارس به منظور نمایش توانمندی ها و دستاوردهای کارآفرینی که به مناسبت هفته کارآفرینی برگزار شده است به مدت سه روز پذیرای علاقمندان خواهد بود

مسئول نمایشگاه کارا گفت: این نمایشگاه به مدت سه روز از روز جمعه تا یکشنبه دهم آبان ماه از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۱۸ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

گفتنی است در آیین افتتاح این نمایشگاه آیت الله دکتر دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز زمان بازدید از غرفه های نمایشگاه کارا با عملکردها و دستاوردهای کارآفرینان برتر استان فارس آشنا گردید.

در این نمایشگاه کارآفرینانی از شهرستان شیراز و شهرستان استان فارس با حضور در غرفه های نمایشگاهی اقدامات فعالیت ها و عملکردهای خود را به این نمایش گذاشتند.

دکتر مختاری مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس ضمن اظهار تقدیر و تشکر است برگزارکنندگان نمایشگاه با اشاره به همدلی و توجه نماینده محترم ولی فقیه و ستاد نماز جمعه شیراز در برپایی این نمایشگاه گفت امیدواریم در سال رونق تولید بتوانیم با همدلی و همراهی آحاد جامعه گامهای موثری در توسعه کسب و کار و رونق اقتصادی در جامعه برداریم وی با اشاره به فعالیتهای چشمگیر کارآفرینان استان فارس تاکید کرد علیرغم همه مشکلات و به خصوص تحریم های ناجوانمردانه نظام استکبار شاهد خلاقیت ها و تلاش های کارآفرینان در استان فارس هستیم که این اقدامات در راستای ایجاد اشتغال و رونق بخشی به تولید و خودکفایی اقتصادی نقش بسزایی داشته اند.