نخستین واحد تولید محصولات آشپزخانه با فناوری نوین کشور در مازندران افتتاح شد
نخستین واحد تولید محصولات آشپزخانه با فناوری نوین کشور در مازندران افتتاح شد

یک واحد بزرگ صنعتی تولید کننده محصولات آشپزخانه و ساختمانی در مازندران پس از ۱۱ سال وقفه در فعالیت صبح امروز جمعه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و استاندار به مدار تولید برگشت.  این مجتمع صنعتی که در شهرک صنعتی نکاء در شرق استان مازندران فعالیتش را شروع کرد، پیش از تعطیلی با […]

یک واحد بزرگ صنعتی تولید کننده محصولات آشپزخانه و ساختمانی در مازندران پس از ۱۱ سال وقفه در فعالیت صبح امروز جمعه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و استاندار به مدار تولید برگشت.

 این مجتمع صنعتی که در شهرک صنعتی نکاء در شرق استان مازندران فعالیتش را شروع کرد، پیش از تعطیلی با برند ” مازندگاز” فعالیت داشت.

مدیرعامل واحد صنعتی صادکو در مراسم افتتاحیه آن گفت که این واحد صنعتی در ۱۳ کارگاه در حوزه تولید محصولات آشپزخانه شامل سینک بدون جوش، هود بدون فیلتر و دیگر لوازم ساختمانی با تکنولوژی نوین و روز جهان فعالیت دارد و با اعتبار چهار هزار میلیارد ریالی به کمک دولت به مدار تولید بازگشت.

محمد تقی صادقی افزود که برخی از محصولات تولید این واحد صنعتی شامل سنیک بدون جوش و هود بدون فیلتر با تکنولوژی نوین برای نخستین بار در ایران تولید می شود و به عنوان چهارمین واحد صنعتی با این قابلیت در خاورمیانه مطرح است.
وی کارگاههای دیگر این واحد صنعتی را شامل کارگاه تولید فوم، ورق های پوششی سقف ، پنل دیواری و سقفی، واحد شیشه دو جداره و سه جداره و نما همراه با چسب پلی سولفاید و گاز آرگون، واحد تیرچه پرسی و واحد پنجره دو و سه جداره معرفی کرد.
صادقی گفت که هم اکنون در فاز اول حدود ۶۰ کارگر در این واحد تولیدی مشغول به کار شدند و آینده تعداد کارگران این واحد به حدود ۴۰۰ نفر می رسد.
وی که پیش از این با تولید محصولات گرمایشی با برند مازندگاز فعالیت خود را در حوزه صنعت شروع کرد، موانع اداری را مهم ترین مشکل در راه فعالیت های تولیدی و صنعتی بیان کرد و خواهان همکاری ادارات و سازمان های دولتی با بخش خصوصی در واحدهای صنعتی به منظور فراهم شدن زمینه صادرات شد.
مدیرعامل صادکو گفت: برای راه اندازی این واحدهای صنعتی از هیچ تسهیلاتی بانکی استفاده نکرده و با آورده شخصی توانست این واحدها را به بهره برداری برساند.
این واحد صنعتی در داخل شهرک صنعتی شهر نکاء در شرق استان مازندران به بهره برداری رسید.
در استان مازندران بیش از سه هزار واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۸۰ هزار میلیارد ریالی و ۶۰ هزار اشتغال فعال است.