شایعه ترور فرمانده ناحیه ثارالله شیراز صحت ندارد
شایعه ترور فرمانده ناحیه ثارالله شیراز صحت ندارد

سرهنگ موسی زارع در خصوص شایعات ترور شدنش گفت: این خبر که توسط ضدانقلاب منتشر شده صحت نداشته و بنده در صحت و سلامت کامل هستم و هیچ گونه سوقصدی نیز صورت نگرفته است. به گزارش پگاه خبر به نقل از شیرازه ، موسی زارعی، فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) در خصوص شایعات ترور شدنش ضمن […]

سرهنگ موسی زارع در خصوص شایعات ترور شدنش گفت: این خبر که توسط ضدانقلاب منتشر شده صحت نداشته و بنده در صحت و سلامت کامل هستم و هیچ گونه سوقصدی نیز صورت نگرفته است.
به گزارش پگاه خبر به نقل از شیرازه ، موسی زارعی، فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) در خصوص شایعات ترور شدنش ضمن بی اطلاعی از ماجرا گفت: این خبر که توسط ضدانقلاب منتشر شده صحت نداشته و بنده در صحت و سلامت کامل هستم و هیچ گونه سوقصدی نیز صورت نگرفته است.
وی افزود: جریان نفاق و سلطنت طلب در پی شکست در اغتشاشات اخیر تلاش دارند اوضاع را متشنج کنند تا بلکه شاید کاری از پیش ببرند که خیالی باطل است.
زارعی تاکید کرد: برای من هیچ اتفاقی نیفتاده و برنامه های روزانه امروز هم طبق روال پیش رفت و جلسات برگزار شد، بعد از ظهر هم به غبار روبی گلزار شهدا و تجدید میثاق با آنان رفتیم و هم اکنون(ساعت ۲۱و ۲۰ دقیقه) هم بعد از ورزش فوتبال، تازه از سالن بیرون می آیم و سلامت هستم.
وی در پایان افزود: برنامه های هفته بسیج با قوت تمام اجرا شده و می شود و هیچ‌خللی در برگزاری آن بوجود نیامده است.

برخی کانال‌های معاند خبر ترور فرمانده ناحیه ثارالله شیراز را حین ماموریت منتشر کرده بودند که وی این خبر را تکذیب کرد.

سرهنگ موسی زارع از تاریخ ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ به عنوان فرمانده ناحیه ثارالله(ع) شیراز جایگزین سرهنگ محبی پور شد