استاندارفارس در گردهمایی بزرگ بسیجیان در شیراز: بسیج مظهر وحدت مقدس ملت ایران است
استاندارفارس در گردهمایی بزرگ بسیجیان در شیراز: بسیج مظهر وحدت مقدس ملت ایران است

استاندار فارس گفت: بسیج مظهر وحدت مقدس میان افراد ملت ایران است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر عنایت الله رحیمی در گردهمایی بزرگ بسیجیان شیراز، اظهارداشت: بسیج مظهر شجاعت و ایمان بالا و آمادگی کامل برای سربلند کردن کشور و مردم ایران است. نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان این […]

استاندار فارس گفت: بسیج مظهر وحدت مقدس میان افراد ملت ایران است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر عنایت الله رحیمی در گردهمایی بزرگ بسیجیان شیراز، اظهارداشت: بسیج مظهر شجاعت و ایمان بالا و آمادگی کامل برای سربلند کردن کشور و مردم ایران است.
نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان این که بسیج از روز تاسیس تاکنون نقش های مختلفی را در عرصه خدمت به مردم ایفا کرده و همواره مدافع منافع ملی بوده است، افزود: مرور خاطرات رشادت های بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس در جبهه ها برای دفاع از میهن اسلامی موجب غرور و افتخارآمیز است.
وی با اشاره به این که هرگاه کشور در عرصه های دفاعی نیازمند بوده است بسیجیان در صحنه حاضر شده  و در همه بخش های به وظایف خود را به بهترین شکل انجام داده اند، گفت: در اوائل پیروزی انقلاب دشمنان به امید ریشه کنی جمهوری اسلامی، ما را مورد تهاجم قرار می دادند اما امروزه به برکت حضور مردم و بسیجیان در صحنه های مختلف، دشمنان از ما هراس دارند.
استاندار فارس ادامه داد: اگر امروز مردم ایران و محور مقاومت در برابر استکبار ایستادگی می کنند، به پشتوانه حضور بسیجیان در صحنه است.
دکتر رحیمی با بیان این که بسیج در عرصه های غیر نظامی هرگاه که مردم نیاز داشتند حضور مقتدرانه داشته است، گفت: در زمینه های علمی و فرهنگی افتخارات بی شماری توسط بسیجیان کسب شده است و نقش اجتماعی و سیاسی بسیجیان نیز بر کسی پوشیده نیست.
نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر این که اگر رهبر معظم انقلاب در نهایت اقتدار می فرمایند که در جنگ نظامی، سیاسی و امنیتی پیروز شدیم یقینا به پشتوانه بسیجیان است، تصریح کرد: برای پیروزی در جنگ پیچیده اقتصادی در برابر استکبار جهانی تکیه مقام معظم رهبری به بسیجیان است.
وی با تقدیر از نیروهای انتظامی، امنیتی، سپاهی و بسیجی که توطئه دشمنان علیه کشور و مردم را خنثی کردند، اظهارداشت: نیروهای ما خود آسیب دیدند تا مانع از آسیب رسیدن به مردم شوند.
استاندار فارس گفت: همه تلاش ما در شورای تامین استان این بود که با اقتدار با اغتشاشگران برخورد کنیم و کمترین آسیب به مردم و اموال عمومی وارد شود.