استاندار فارس: همه دستگاه ها و نهادها مکلفند برای برگزاری مسابقات قرآنی همکاری کنند
استاندار فارس: همه دستگاه ها و نهادها مکلفند برای برگزاری مسابقات قرآنی همکاری کنند

استاندار فارس گفت: همه دستگاه ها و نهادهای استان تکلیف دارند بر اساس اصول اعتقادی و انسانی در زمینه برگزاری مرحله کشوری هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضائیه به میزبانی شیراز همکاری لازم را داشته باشند. به گزارش پگاه خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر عنایت الله رحیمی در […]

استاندار فارس گفت: همه دستگاه ها و نهادهای استان تکلیف دارند بر اساس اصول اعتقادی و انسانی در زمینه برگزاری مرحله کشوری هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضائیه به میزبانی شیراز همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش پگاه خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر عنایت الله رحیمی در جلسه هماهنگی برگزاری مرحله کشوری هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضائیه با بیان این که برگزاری این برنامه ابتکار بسیار خوبی است که فضای روانی جامعه را تلطیف کرده و جامعه را به سمت نشاط و امید سوق می دهد، اظهارداشت: نشاط اصلی در نتیجه چنگ زدن به قرآن و معارف دینی حاصل می شود.
نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به این که برگزاری مرحله کشوری هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم قوه فضائیه در این استان افتخاری بزرگ برای فارس محسوب می شود، افزود: اعتقاد راسخ داریم که جنبه هدایتی و بصیرت افزایی این رویداد موجب می شود که جامعه از معارف دینی استفاده بیشتری کند که نیاز امروز جامعه ما است.
وی خواستار معرفی فرهنگ پیوسته و غنی فارس در قالب فرهنگ ایرانی اسلامی به شرکت کنندگان در مرحله کشوری هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضائیه شد و گفت: باید برنامه ریزی لازم در این زمینه توسط ادارات میراث فرهنگی و فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گیرد.
استاندارفارس با تاکید بر این که فرمانداری و شهرداری شیراز وظیفه سنگینی برای آماده سازی شهر شیراز و تبلیغات شهری در برگزاری مرحله کشوری هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضائیه بر عهده دارند، گفت: این مسابقات قرآنی باید بدون هیچ گونه نقص و ایراد و به بهترین شکل در شهر شیراز برگزار شود.
دکتر رحیمی نقش صدا و سیما در آماده سازی فضای جامعه برای برگزاری هرچه مطلوب تر مرحله کشوری هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضائیه یادآور شد و ادامه داد: رسانه ها باید با هماهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ابعاد ملی به این رویداد بپردازند و زمینه لازم برای تاثیرگذاری این مسابقات را فراهم کنند.
در این جلسه مسئولین دادگستری استان فارس و مدیران برخی از دستگاه های استان به بیان گزارشی از روند اجرای مرحله کشوری هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضائیه در شیراز پرداختند.