تکمیل آزادراه شیراز اصفهان برای فارس وجنوب کشوربسیار مهم است
تکمیل آزادراه شیراز اصفهان برای فارس وجنوب کشوربسیار مهم است

به گزارش پگاه خبر؛دکتر محمد هادی ایمانیه در جلسه شورای مسکن و راه استان که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهارداشت: اگر هزینه ساخت امکانات تکمیلی مجتمع های مسکونی به سرجمع هزینه های ساخت اضافه شود درصد ناچیزی افزایش قیمت ایجاد میکند که به نفع ساکنین خواهد بود. نماینده عالی دولت در […]

به گزارش پگاه خبر؛دکتر محمد هادی ایمانیه در جلسه شورای مسکن و راه استان که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهارداشت: اگر هزینه ساخت امکانات تکمیلی مجتمع های مسکونی به سرجمع هزینه های ساخت اضافه شود درصد ناچیزی افزایش قیمت ایجاد میکند که به نفع ساکنین خواهد بود.
نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به اینکه رعایت شأن این استان در زمینه پذیرایی از مسافران بین المللی باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: ترمینال خارجی فرودگاه شیراز با روش BOT یا سایر روش های تامین مالی و ساخت می تواند تکمیل شود.
وی با بیان اینکه بالاترین آمار مرگ ناشی از تصادفات در فارس و شهر شیراز رخ میدهد، گفت: یکی از دلایل مهم این موضوع، وضعیت ناگوار کمربندی شرق و جنوب شیراز است که به دلیل اختلافات میان شهرداری و راهداری بلاتکلیف مانده است و انتظار داریم تصمیم اساسی در این زمینه گرفته شود.
استاندار فارس با تاکید بر اینکه تکمیل آزادراه شیراز اصفهان اهمیت بسیار زیادی برای این استان و جنوب کشور دارد، گفت: باید تلاش کنیم تا تیرماه، شش قطعه از آزادراه را زیر ترافیک ببریم.
دکتر ایمانیه ادامه داد: مسیرها و محورهای ارتباطی به منظور اتصال آزادراه شیراز اصفهان به شهر شیراز باید تکمیل شود تا بتوانیم از این آزادراه بهره برداری کنیم.
نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه محور شیراز، کوار‌، جم و عسلویه مشکلات بسیاری دارد و باید بهبود پیدا کند، اظهارداشت: محور فسا، داراب و بندرعباس نیز نیازمند بهبود است و شاهد تلفات زیادی در این محور هستیم.
وی به اهمیت مسیرهای ارتباطی استان فارس و بوشهر اشاره کرد و افزود: ساخت آزادراه شیراز بوشهر و همچنین راه آهن شیراز بوشهر نیز از پروژه های مهم استان فارس محسوب می شود که نیازمند حمایت جدی وزارت راه و شهرسازی است.

انتهای پیام/سمیه یگانه

تکمیل آزادراه