اهدای خون کارکنان پارک سلامت روان حاجات ودانشجویان مرکزآموزش علمی سلامت دهکده سبزبه مناسبت دهه فجر
اهدای خون کارکنان پارک سلامت روان حاجات ودانشجویان مرکزآموزش علمی سلامت دهکده سبزبه مناسبت دهه فجر

دکتر بهمن حاجات نیا مدیر عامل پارک سلامت روان حاجات گفت : کارکنان ، اساتید دانشجویان مرکز آموزش علمی و کاربردی سلامت دهکده سبز به مناسبت دهه فجر خون خود را اهدا کردند.

به گزارش پگاه خبر؛بهمن حاجات نیا با تبریک دهه مبارک فجر از اجرای برنامه های متنوع در حوزه های فرهنگی ، ورزشی و اجتماعی در این مجموعه خبر داد و گفت: کارکنان پارک سلامت روان حاجات ، اساتید و دانشجویان مرکز آموزش علمی و کاربردی سلامت دهکده سبز با مشارکت بسیج دانشجویی مرکز آموزش علمی و کاربردی سلامت دهکده سبز خون خود را بمناسبت دهه پرفروغ فجر اهدا کردند .

 حاجات نیا افزود: مسابقات خوشنوسی، دابسمش ، طناب زنی ،عکاسی برای خانواده بزرگ سلامت روان برگزار شد و مورد استقبال جمع کثیری از دانشجویان ، کارکنان و عزیزان مقیم قرار گرفت .

مدیرعامل پارک سلامت روان حاجات در ادامه گفت: بمناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و با عنایت به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که می فرمایند : اهدای خون که باعث نجات جان انسان‌ها می‌باشد، امری مستحسن و شایسته و خداپسند است و سزاوار است مومنین در انجام این امر کوشا بوده و حتی‌المقدور از این کار دریغ نورزند همچنین کاهش ذخایر خونی و نیاز مبرم بیمارستانی به انواع گروه های خونی ، کارکنان ، اساتید و دانشجویان مرکز آموزش علمی و کاربردی سلامت دهکده سبز خون خود را قالب نذر خون اهدا نمودند .

 وی اعلام کرد: دهه فجر امسال با همکاری نهاد و دستگاه های اجرایی و مردمی برنامه های جهادی در قالب ارائه خدمات تخصصی روانشناختی در نقاط مختلف به عموم مردم در حوزه های خانواده ، اعتیاد ، طلاق ، فرزند پروری و … برگزار شد و با بهبود شرایط بیماری کرونا در شهر شیراز به زودی در قالب ارودهای جهادی گروه های روانشناختی و مشاوره ای به نقاط مختلف شهرستان شیراز اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

اهدای خون کارکنان