پیام تبریک رئیس دانشگاه به افتخارآفرینان جشنواره سیمرغ
پیام تبریک رئیس دانشگاه به افتخارآفرینان جشنواره سیمرغ

با موفقیت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در کسب رتبه نخست جشنواره سیمرغ، رئیس دانشگاه با انتشار پیامی، افتخارآفرینی اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه را در این رویداد فرهنگی تبریک گفت. به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «علی بهادر» در این پیام با تبریک این موفقیت، بر توانمندی […]

با موفقیت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در کسب رتبه نخست جشنواره سیمرغ، رئیس دانشگاه با انتشار پیامی، افتخارآفرینی اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه را در این رویداد فرهنگی تبریک گفت.

به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «علی بهادر» در این پیام با تبریک این موفقیت، بر توانمندی جامعه دانشگاهی علوم پزشکی شیراز در تمامی عرصه های علمی، فرهنگی و هنری تاکید کرد.

در متن این پیام آمده است:

اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بار دیگر در رویدادی ملی توانستند نام پرافتخار این دانشگاه را طنین انداز کرده و با هنرآفرینی شما عزیزان، برگی زرین، بر دفتر تاریخ پرافتخار خانواده علوم پزشکی شیراز افزوده شد.

افتخارآفرینی این مجموعه در جشنواره فرهنگی سیمرغ که به عنوان معتبرترین رویداد فرهنگی وزارت بهداشت شناخته شده و کسب رتبه نخست این جشنواره، بار دیگر توانمندی یکایک اعضای این دانشگاه را در زمینه های فرهنگی و هنری به اثبات رسانید و می توان با سربلندی و افتخار ادعا کرد که خانواده علوم پزشکی شیراز در کنار جایگاه پزشکی در کشور، در امر فرهنگ و هنر نیز در کشور پیشتاز هستند.

این افتخارآفرینی همچنین پاسداری این مجموعه را از میراث غنی فرهنگی شهر شیراز در تاریخ تمدن کشور و تثبیت این جایگاه در عرصه های مختلف نشان داد و به یاری شما اساتید، کارکنان و دانشجویان عزیز علوم پزشکی شیراز، پرچمداری فارس در این عرصه، پرتوان تر از گذشته رقم خورد.

بی شک بخش جدایی ناپذیر از زنجیره ارائه خدمات جامعه پزشکی در تمامی عرصه های سلامت کشور، وجود پشتوانه غنی از فرهنگ و اندیشه است تا اعضای جامعه بتوانند به بهترین نحو با خدمتگزاران خود در این عرصه، پیوند یافته و شاهد ارتقای نظام سلامت کشور باشیم که شما افتخارآفرینان، با جدیت در این وادی گام نهاده اید.

ضمن تبریک دوباره این موفقیت به یکایک اعضای خانواده بزرگ علوم پزشکی شیراز، از تلاش و همت تمامی عزیزانی که در بخش های اساتید، کارکنان و دانشجویان و در قالب بزرگترین کاروان دانشگاهی کشور، در این جشنواره حضور یافته و موفق به کسب رتبه های برتر جشنواره شدند صمیمانه قدردانی می کنم و امیدوارم به یاری شما عزیزان، دانشگاه علوم پزشکی شیراز در کنار جایگاه علمی، پرچمدار جلوه های متعالی فرهنگ و هنر ایرانی_اسلامی نیز باشد.

از پروردگار منان، توفیق روزافزون یکایک شما عزیزان را در عرصه های ترقی و آبادانی میهن و گسترش زمینه های حمایت مسوولان و خدمتگزاران از خدمات و تلاش های شما خواستارم.