رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز روز تشکیل بسیج مستضعفان را گرامی داشت
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز روز تشکیل بسیج مستضعفان را گرامی داشت

به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «علی بهادر» در این پیام، ضمن اشاره به دستاوردهای بسیج در بالندگی و توسعه کشور، از خدمات آنان، به ویژه از نیروهای بسیج جامعه پزشکی قدردانی کرد. در متن این پیام آمده است: انقلاب اسلامی در طول چهار دهه گذشته همواره […]

به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «علی بهادر» در این پیام، ضمن اشاره به دستاوردهای بسیج در بالندگی و توسعه کشور، از خدمات آنان، به ویژه از نیروهای بسیج جامعه پزشکی قدردانی کرد.

در متن این پیام آمده است:

انقلاب اسلامی در طول چهار دهه گذشته همواره به پشتوانه ای مستحکم مفتخر بوده است که در تمامی برهه ها، همچون قوایی مضاعف، پیشتیبان آرمان های متعالی میهن و حامی مردم عزیزمان بوده است. نیروهای گرانقدر بسیج مستضعفان که به عنوان نیروهای مخلص خداوند، با انگیزه های معنوی، همواره به پاسداری از ارزش ها برخاسته اند و در تمامی ابعاد اجتماعی و سیاسی جامعه، پیشگام عرصه ها بوده اند.

جمهوری اسلامی ایران به خود می بالد که با اندیشمندی پیر فرزانه، خمینی کبیر(ره) نیرویی ارزشمند چون بسیج مستضعفان به بدنه این انقلاب افزود شد و اکنون با انتقال ارزش ها و آرمان های رفیع انقلاب به نسل های بعدی این نیروی مستحکم، همچنان شاهد نقش آفرینی موثر آنان در تمامی عرصه های روبه جلوی جامعه و در مسیر آبادانی و اعتلا هستیم.

به ویژه در برهه های کنونی که رقم خوردن برگ های جدید تاریخ انقلاب اسلامی و تداوم آن با تمام قوا، با دشمن ستیزی در عرصه هایی دیگر همراه بوده و با هوشمندی نیروهای انقلابی و بسیجیان عزیز، فتنه آفرینی ها نقش بر آب شد.

ضمن گرامیداشت فرا رسیدن پنجم آذر، روز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام خمینی(ره) و تبریک این روز تاریخی به بسیجیان عزیز، به ویژه اعضای محترم بسیج جامعه پزشکی که بازویی پرتوان در نظام سلامت ایران اسلامی هستند و نقش کارآمد خود را در امر ارتقای سلامت عمومی جامعه، علی الخصوص در نقاط محروم جامعه همواره به اثبات رسانیده اند، امید است به یاری شما عزیزان و با مشارکت خالصانه و مسوولانه شما در عرصه های پیشرفت میهن، شاهد گستردگی هر چه بیشتر جامعه بسیجی و نهادینه شدن فرهنگ بسیجی در جامعه اسلامی باشیم.

از خداوند منان، توفیق روزافزون یکایک شما خواهران و برادران ارجمند بسیجی را در ثمربخشی ایده های اصیل تشکیل بسیج مستضعفان و خدمت به جامعه، خواستارم.