رسیدگی به ۵۰ پرونده در کارگروه حمایت حقوقی و قضایی از فعالیت های اقتصادی فارس
رسیدگی به ۵۰ پرونده در کارگروه حمایت حقوقی و قضایی از فعالیت های اقتصادی فارس

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس گفت: در جلسات آبان ماه جاری کارگروه حمایت حقوقی و قضایی از فعالیت های اقتصادی استان فارس، به ۵۰ پرونده فعالان اقتصادی استان رسیدگی شد. به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی فارس، جمال رازقی در این زمینه بیان کرد: مهمترین موضوع پرونده […]

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس گفت: در جلسات آبان ماه جاری کارگروه حمایت حقوقی و قضایی از فعالیت های اقتصادی استان فارس، به ۵۰ پرونده فعالان اقتصادی استان رسیدگی شد.

به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی فارس، جمال رازقی در این زمینه بیان کرد: مهمترین موضوع پرونده های مطرح شده در این جلسات در زمینه های مشکلات بانک ها، استعلام و پیگیری نحوه محاسبه میزان بدهی و تسهیلات وام گیرندگان، پیگیری درخواستها از طریق کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، صدور قرار کارشناسی، صدور قرار کارشناسی و اجرای ثبت و ممنوع الخروجی ضامنین می باشد.

وی افزود: برای رفع مشکل فعالان اقتصادی و حل پرونده های فوق ۷ مصوبه و ۶۰ مکاتبه با بانک ها و سازمان های دولتی داشته است که پیگیری و اجرای آنها در دستور کار دبیرخانه این کارگروه قرار گرفته است.

رازقی اظهارداشت: برخی از این مکاتبات با بانکها و پیگیری وصول گزارش کامل از میزان تعهدات و روند تسهیلات دریافتی فعالان اقتصادی، با شعب دادگاههای استان جهت پیگیری درخواست فعالین اقتصادی در دادگاهها، استعلام و پیگیری نحوه محاسبه میزان بدهی و تسهیلات وام گیرندگان، اطلاع رسانی عدم ارائه قراردادهای تسهیلات توسط بانک ها انجام شده است.

وی با بیان اینکه در جلسات کارگروه حمایت حقوقی و قضایی از فعالیتهای اقتصادی استان فارس با حضور نجیبی معاون قضایی دادگستری استان فارس، معاون دادستان، نماینده استانداری، نماینده سازمان صنعت و معدن و نمایندگان اتاق بازرگانی فارس حضور دارند افزود: ۲۱ درخواست جدید نیز در حوزه اقتصاد استان برای پیگیری حقوقی در این کارگروه ثبت و در دستور کار قرار گرفت.
رازقی از دیگر خدمات دفتر داوری و حقوقی اتاق بازرگانی فارس را ارائه مشاوره های حقوقی تخصصی به فعالان اقتصادی استان عنوان کرد.
انتهای پیام/