تولید ثروت در استان ها را باید بطور جدی دنبال کرد
تولید ثروت در استان ها را باید بطور جدی دنبال کرد

به گزارش پگاه خبر؛علیرضا پاک فطرت، رئیس مجمع نمایندگان استان فارس و نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس قرارگاه اقتصاد مقاومتی وزارت دفاع، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از نمایندگان استان در آیین احداث نیروگاه ۹۱۳ مگاواتی غدیر انرژی لامرد و […]

به گزارش پگاه خبر؛علیرضا پاک فطرت، رئیس مجمع نمایندگان استان فارس و نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس قرارگاه اقتصاد مقاومتی وزارت دفاع، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از نمایندگان استان در آیین احداث نیروگاه ۹۱۳ مگاواتی غدیر انرژی لامرد و جشن تکمیل ظرفیت و تحقق تولید ۳۰۰ هزار تن آلومینیوم مجتمع آلومینیوم جنوب به عنوان نماد ایمان به علم و توان جوانان توانمند ایرانی در شهرستان لامرد به اهمیت وحدت ۱۸ نماینده این استان پهناور در توسعه، آبادانی و تقویت اقتصاد ملی در فارس و جنوب کشور و ضرورت توجه پایتخت‌نشینان به شهرستان‌ها و ثروت‌آفرینی در استان‌ها تاکید کرد.
علیرضا پاک فطرت گفت: استان پهناور فارس نیروهای مستعد خوبی دارد، از شمالی‌ترین نقطه تا نقاط جنوبی مستعد است و مجمع نمایندگان فارس که در کمیسیون‌های مختلف هستند همگی دارای وحدت هستند و معتقدند در هر شهرستانی کارخانه و قطب تولیدی ایجاد شود مثل ستارگانی هستند که می‌درخشند و کل استان را روشن می‌کنند.
او با بیان اینکه نمایندگان فارس ملی و استانی فکر و عمل می‌کنند، گفت: استان فارس می‌تواند جنوب کشور را توسعه دهد بایستی در اقتصاد ملی نقش داشته باشد.
پاک فطرت گفت: ما محکوم به کار هستیم اگر نتوانیم اقتصاد را شکوفا کنیم دین ضربه می‌خورد چون ما پرچم مدیریت با دینداری را بلند کردیم.
او گفت: دولت یازدهم در این دوره به صورت قاطع به دنبال رونق تولید و مانع زدایی است و قوانینی که تصویب می‌شود در همین رابطه است.
رئیس مجمع نمایندگان فارس گفت: قانون تعارض منافع که مطرح است؛ سبب می‌شود مردم از سرخوردگی نجات پیدا کنند همچنین طرح جهش شرکت‌های دانش بنیان که تصویب شد می تواند علم را به ثروت تبدیل کند.
او با بیان اینکه مالیات بر تولید کاهش پیدا کرد و به ۵ درصد می رسد، گفت: رشد اقتصادی بعد از ۱۰ سال که یک درصد بود برای سال آینده قرار است به ۸ درصد برسد.
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: استان فارس با توجه به دانشگاه خوبی که دارد، می تواند قطب الکترونیک و صنایع کوچک و متوسط باشد.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی

تولید ثروت در استان