حمایت از بنگاه‌های اقتصادی بااستفاده از ظرفیت‌موجود استان
حمایت از بنگاه‌های اقتصادی بااستفاده از ظرفیت‌موجود استان

به گزارش پگاه خبر؛علیرضا پاک فطرت پیش از ظهر پنجشنبه در جشن تکمیل ظرفیت کارخانه آلومینیوم جنوب بیان کرد: تمامی نقاط فارس دارای استعدادهای ویژه ای است و تمامی نمایندگان فارس با اتحاد در تلاش اند تا بتوان در هر شهرستان نسبت به اشتغال زایی اقدام کنند. وی اضافه کرد: حمایت از بنگاه‌های اقتصادی استان وظیفه تمامی نمایندگان مجلس است و […]

به گزارش پگاه خبر؛علیرضا پاک فطرت پیش از ظهر پنجشنبه در جشن تکمیل ظرفیت کارخانه آلومینیوم جنوب بیان کرد: تمامی نقاط فارس دارای استعدادهای ویژه ای است و تمامی نمایندگان فارس با اتحاد در تلاش اند تا بتوان در هر شهرستان نسبت به اشتغال زایی اقدام کنند.
وی اضافه کرد: حمایت از بنگاه‌های اقتصادی استان وظیفه تمامی نمایندگان مجلس است و تنها به فکر توسعه حوزه انتخابیه نیستند بلکه نگاه نمایندگان توسعه فارس است.
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: فارس باید در اقتصاد ملی نقش آفرین باشد و باید اقتصاد فارس و کشور اثر گذار باشد تا بتوان دین مبین اسلام را در جهان بسد داد.
پاکفطرت ادامه داد: مجلس در تلاش است تا مردم از سرخوردگی و افسردگی که در جامعه ایجاد شده است خارج کند و مجلس در تلاش است تا شرایط فاصله دانشگاه و صنعت را کاهش دهد.
به گفته این مقام مسئول می‌توان از دانشجویان و ظرفیت‌های موجود در استان بهره جست تا فارس به عنوان قطب الکترونیک کشور معرفی شود زیرا ثروت در استان‌ها است.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی

حمایت از بنگاه‌های اقتصادی