ایجاد صنایع پائین دستی لامرد۵۰ برابرنیروانسانی فعلی مشغول به کارمی‌شوند
ایجاد صنایع پائین دستی لامرد۵۰ برابرنیروانسانی فعلی مشغول به کارمی‌شوند

به گزارش پگاه خبر؛عبدالرضا مصری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: تکمیل ظرفیت این کارخانه سبب شده که بیش از ۷۰ درصد ظرفیت آلومینیوم کشور  انجام شود و با تکمیل ظرفیت ۶۰ تا ۷۰ درصد به تولید فعلی اضافه می‌کند. وی با بیان اینکه اگر این کارخانه به دو مرحله بعد هم تولید […]

به گزارش پگاه خبر؛عبدالرضا مصری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: تکمیل ظرفیت این کارخانه سبب شده که بیش از ۷۰ درصد ظرفیت آلومینیوم کشور  انجام شود و با تکمیل ظرفیت ۶۰ تا ۷۰ درصد به تولید فعلی اضافه می‌کند.
وی با بیان اینکه اگر این کارخانه به دو مرحله بعد هم تولید برسد تحولی در سایر صنایع کشور ما ایجاد خواهد کرد، گفت: باید با صادرات و انجام امور پایاپای نسبت به تامین مواد اولیه اقدام کنیم
نائب رئیس مجلس درباره لزوم ایجاد صنایع پایین دستی آلومینیوم در این منطقه افزود: وقتی این صنعت رشد کند و صنایع پایین دستی ایجاد شود ۵۰ برابر نیروی انسانی فعلی مشغول به کار می‌شوند.

مصری با بیان اینکه بسیاری از صنایع می‌تواند در صنایع پایین دستی فعال باشند و این فعالیت در کل کشور پراکنده شود، بیان کرد: این منطقه بسیار مستعد است و جا دارد یک عسلویه بزرگ در خشکی داشته باشیم و این منطقه تبدیل به یک عسلویه دوم شود که منهای صنایع پتروشیمی و شیمیایی بتوانیم در سایر صنایع هم از آن استفاده کنیم. چون اینجا زمین است، نزدیکی به دریا است و امکان انتقال انرژی موجود است و برای صادرات هم دسترسی آسان است.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی

ایجاد صنایع پائین دستی